اخبار داغ

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان خبر داد؛

پیش‌بینی تداوم هوای سرد تا پایان هفته/ وقوع وزش باد در شرق استان

پیش‌بینی تداوم هوای سرد تا پایان هفته/ وقوع وزش باد در شرق استان
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تداوم هوای سرد را تا پایان هفته در سطح استان پیش بینی می‌کنیم و برای مناطق شرقی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش بادهای نسبتا شدید دور از انتظار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته گفت: از امروز به تدریج کاهش ناپایداری ها را خواهیم داشت و کاهش محسوس دما در سطح استان اتفاق خواهد افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: برای فردا پیش بینی می کنیم که حداقل دما در شهر کرمان 8 درجه زیر صفر باشد و در گرمترین ساعات این دما به 7 تا 8 درجه خواهد رسید.

,

حبیبی بیان کرد: تداوم هوای سرد را تا پایان هفته در سطح استان پیش بینی می کنیم و در روز سه شنبه احتمال بارش های ضعیف و پراکنده در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

,

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه برای مناطق شرقی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش بادهای نسبتا شدید پیش بینی خواهد شد، خاطر نشان کرد: در جنوب استان با توجه به بارندگی و وقوع سیل، هوا سرد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه