اخبار داغ

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

صلاحیت ۳۶ نامزد صندلی سبز بهارستان در خراسان شمالی تایید شد

صلاحیت ۳۶ نامزد صندلی سبز بهارستان در خراسان شمالی تایید شد
رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از تایید صلاحیت اولیه 36 نامزد انتخاباتی مجلس در استان خراسان شمالی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین عابدی‌مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: از مجموع 140 داوطلب ثبت نام شده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان صلاحیت ۳۶ تن از داوطلبان استان تایید و صلاحیت ۸۸ نفر دیگر رد شده و یا احراز نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: همچنین از تعداد 140 داوطلب کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه این استان ۱۶ نفر پیش از رسیدگی به صلاحیت ها، خود از حضور در این عرصه انصراف دادند.

,

وی گفت: در حوزه انتخابیه بجنورد ۱۲ نفر انصراف دادند، ۲۰ نفر تایید و ۵۶ نفر نیز رد صلاحیت شده و یا احراز صلاحیت نشدند، در حوزه انتخابیه شیروان سه نفر انصراف دادند، پنج نفر تایید شدند و صلاحیت ۱۸ نفر نیز رد شده و یا احراز نشد.

,

همچنین رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در حوزه انتخابیه اسفراین نیز یک نفر انصراف داد، ۱۱ نفر تایید شدند و صلاحیت ۱۴ نفر دیگر رد شده و یا احراز نشد.

,

عابدی مقدم تاکید کرد: افراد رد صلاحیت شده از فردا می توانند به مدت 4 روز با حضور در فرمانداری بجنورد و یا ورزشگاه تختی تهران اعتراض خود را برای بررسی مجدد در شورای نگهبان اعلام کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در هئیت های اجرایی و هئیت نظارت رد شده باشند دیگر اعتراض آنان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

,

به گزارش عصر اترک، استان 900 هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه