اخبار داغ

رئیس هیات نظارت دفتر شورای نگهبان استان خبر داد؛

عدم احزار صلاحیت 129 داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان

عدم احزار صلاحیت 129 داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان
حجت الاسلام جلال مرادی گفت: تاکنون از  439 داوطلب نمایندگی مجلس تعداد 129 نفر در استان همدان رد صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون از  439 داوطلب نمایندگی مجلس  تعداد 129 نفر رد صلاحیت شدند گفت: این تعداد رد صلاحیت شدگان شامل 29/45 درصد از آمار کل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره بر اینکه صلاحیت سایر افراد احراز نشده و یا انصراف دادند افزود: افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می توانند از امروز تا 5 روز آینده از ساعت 8 تا 4 بعدازظهر به دفتر استانداری مراجعه و شکایت یا اعتراض به رد صلاحیت خود را پیگیری کنند.

,

مرادی با تاکید براینکه فرمانداری ها بر اساس دوماده قانونی نتیجه رد و تایید صلاحیت شدگان را اعلام کردند خاطر نشان کرد: رد صلاحیت شدگان می توانند در تهران نیز با حضور در استادیوم تختی و در حضور نمایندگان شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کنند.

,

رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در پاسخ به اینکه آیا می توان اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان را اعلام کنند گفت: چون بحث عدم تایید صلاحیت ها و احراز نشده ها وجود دارد در حال حاضر نمی توان اسامی را اعلام کرد و حتی تعداد نفرات تایید صلاحیت شدگان را نیز نمی توانیم اعلام کنیم.

,

وی در پایان افزود: 22 بهمن ماه اسامی و تعداد نهایی توسط فرمانداران اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه