اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

آغاز دوقطبی‌سازی دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی

آغاز دوقطبی‌سازی دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسئولین باید بیدار باشند، بحث هواپیما تمام خواهد شد اما اصلی که دشمن بعد از شهادت سردار شروع کرده، بحث دو قطبی هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر استان خراسان شمالی در جمع اعضای ستاد و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی روح شهادت، ایثار، وحدت و همدلی را در میان ملت ایران بالا برد، اما دشمن از این موقعیت هم نمی خواهد بگذرد و از دوشب گذشته دمیدن در بوق دو قطبی و دو گانگی را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی با اشاره به اینکه ملت باید آگاه و هوشیار باشند، گفت: مسئولین باید بیدار باشند، بحث هواپیما تمام خواهد شد اما اصلی که دشمن بعد از شهادت سردار شروع کرده، بحث دو قطبی هاست.

,

حجت السلام سالاری خاطر نشان کرد: آنچه همه شاهد بودند، این است که تنها مقاومت جوابگو خواهد بود، آمریکایی که به هیچ صراط مستقیم نبود بعد از خوردن یک سیلی عقب نشینی کرد.

,

وی یادآور شد: امروز مشکل ما در کشور تندرو و کندرو بودن نیست، این امرها حاشیه ای و غلط انداز هستند، بلکه امروز مشکل اقتصادی است و تنها راه نجات از مشکلات وحدت، همدلی مسئولان، حضور آگاهانه و گسترده مردم در صحنه، روحیه مقاومت، انقلابی و مستحکم است که در زمان شهادت سردار سلیمانی شاهد این حرکت بودیم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: من به عنوان یک سرباز جبهه فرهنگی هشدار  می دهم که این خط دو قطبی گرایی دشمن شروع شده و با تمام توان آن را دنبال می کند همه باید هوشیار باشند.

,

وی عنوان داشت: ملت ما در دهه فجر اوج اقتدار و عزت خود را دوباره نشان خواهد داد و با حضور گسترده و میلیونی در روز 22 بهمن ماه و انتخابات اسفند مهر باطلی برخیال های دشمن خواهد زد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه