اخبار داغ

در ۹ ماهه نخست امسال؛

۱۵۸۲ مورد حریق در اراک مهار شد

۱۵۸۲ مورد حریق در اراک مهار شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۸۲ مورد آتش‌سوزی در اراک مهارشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک، در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۸۲ مورد آتش سوزی در اراک و اطراف آن رخ داده که بیشتر مربوط به فضای سبز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آقازیارتی افزود: این حریق ها ۲۸۰۰ مجروح و ۲ فوتی بر جای گذاشته، ضمن اینکه تعداد حوادث رخ داده در این مدت مانند رانندگی، حیوانات، گیر کردن اعضای بدن، اشیای برنده و غیره نیز ۱۱۳۲ مورد بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه این حوادث ۲۰۲ مصدوم و ۴۸ فوتی که بیشتر فوت شدگان مربوط به حوادث رانندگی هستند را بر جای گذاشته، اظهار کرد: این سازمان در بحث خدمات مربوط به استقرار خودروهای آتش نشانی در مراسم مختلف سطح شهر نیز ۸۰۶ مورد خدمت رسانی انجام داده است.

,

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک، خاطرنشان کرد: ارائه ۱۴۸ مورد دستورالعمل ایمنی صدور پروانه، ۱۶۶ مورد بازدید کارشناسان جهت صدور اتمام بنای ساختمانی ،۸۳ مورد بازدید کارشناسی و علت‌یابی حریق، ۱۳ مورد بازدید از ساختمان‌های مخروبه سطح شهر جهت پیشگیری از حریق و ۱۳ مورد اخطار برای اصناف، از دیگر فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در سال جاری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه