اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

۱۶۴ کاندیدای انتخابات مجلس در لرستان تایید صلاحیت شدند

۱۶۴ کاندیدای انتخابات مجلس در لرستان تایید صلاحیت شدند
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۱۶۴ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان تایید صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اظهارداشت: پس از بررسی‌های انجام شده لیست افراد واجد شرایط به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ۴۰۸ نفر به عنوان نامزد انتخابات مجلس در لرستان ثبت نام کردند که در ابتدای فرآیند ثبت نام ۳۴ داوطلب انصراف خود را اعلام کردند و ۳۷۴ نفر دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان عنوان کرد: بر اساس آمار اعلام شده ۱۱۷ نفر از افراد مذکور به عنوان رد صلاحیت شده معرفی شده و تعداد ۹۳ نفر عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شد.

,

وی بیان کرد: ۱۶۴نفر باقیمانده به عنوان افرادی که صلاحیت آنها تأیید شده اسامی آنها در فهرست نهایی استان دیده می‌شود که از این تعداد افرادی که رأی اعتماد مردم را در انتخابات اسفند ماه اخذ کنند به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان می‌شوند.

,

ثمینی گفت: جهت تکریم افرادی که به هر دلیل صلاحیت آنها احراز نشده برای اجرای مراحل قانون انتخابات شعبه رسیدگی به شکایات شورای نگهبان مستقر در استانداری لرستان پاسخگوی این افراد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه