اخبار داغ

جاده هایی که رفت و آمد مردم را سخت کرده اند؛

نگرانی مردم از عدم پاسخگویی مسئولان در خصوص وضعیت جاده ها

نگرانی مردم از عدم پاسخگویی مسئولان در خصوص وضعیت جاده ها
با عبور از این جاده پر از دست انداز که نتیجه غفلت برخی مسئولان است این سوال در ذهن مسافران این مسیر خطور می کند که آیا تا کنون گذر مسئولان استان و خود شهرستان به این جاده افتاده است؟ آیا می دانند بعد از عبور از این جاده هر راننده چه مقدار باید برای تعمیر جلوبندی ماشین خود خرج کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، یکی از مهم ترین زیر ساخت ها که موجب ارتباط به یکدیگر می شود ، جاده ها است.متاسفانه مشکلات عدیده ای که در حال حاضر در زیر ساخت های راه در بیجار وجود دارد هر روزه شاهد اتفاقات ناگوار رانندگی در مسیرهای مختلف این شهرستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,  ,  ,

جاده بیجار- همدان  از پر ترددترین محورهای مواصلاتی بیجار است که به جاده افسانه ای مشهور شده است و بعد از چندین سال معطلی برای افتتاح آن هم اکنون از نبود امکانات و وضعیت نامناسب آسفالت رنج می برد.

,

جاده شهر بابارشانی که یکی از مسیرهای مواصلاتی پر تردد در شهرستان بیجار است که در حد فاصل بیجار به همدان قرار دارد و متاسفانه از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است.

,

نداشتن شانه خاکی در مسیر این جاده، وجود چاله های فراوان ، از بین رفتن آسفالت جاده بر اثر تردد بیش از حد ماشین های سنگین، وجود پیچ های خطرناک، انباشته شدن گل و لای در پی هر بارش، نبود علائم راهنمایی و رانندگی و نداشتن حفاظ از مهمترین مشکلات جاده های روستائی در بیجار است که روستائیان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

,

هر چند اشتباهات و خطاهای رانندگی منشاء بخش اعظمی از تصادفات جاده ای است، اما باید توجه داشت که استاندارد سازی و بهینه کردن جاده ها نقش مهمی در جلوگیری از تلفات جاده ای دارد.

,

اگر آسفالت ندارید با خاک چاله ها را پر کنید

, اگر آسفالت ندارید با خاک چاله ها را پر کنید,

یکی از اهالی شهر بابارشانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: این مردم چقدر باید از مسوولین اداره راه گله کنند چرا برای یکبار هم شده یک مسوول نمی آید و به درد دل ما گوش دهد.

,

وی با اظهار گلایه از وضعیت نامناسب جاده همدان در حد فاصل شهر بابارشانی بیان داشت: اگر اداره راه آسفالت ندارد با چند فرغون خاک چاله چوله های جاده را پر کند زیرا رفت آمد برای مردم سخت شده است.

,

این شهروند اهل شهر بابارشانی ادامه داد: این جاده بی صاحب است و هیچ اداره ای مسوولیت آن را قبول نمی کند و بطور کلی این جاده رو رها کردند.

,

وی گفت:  مردم چه گناهی دارند در این وضعیت اسفناک گرانی قطعات ماشین باید تاوان سوء مدیریت آقایان اداره راه را بدهند.

,

از بروز اتفاق ناگوار در جاده بیجار همدان جلوگیری کنید

, از بروز اتفاق ناگوار در جاده بیجار همدان جلوگیری کنید,

یکی دیگر از شهروندان بابارشانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: پل بزرگ کنامار که از طرف جاده همدان به بیجار دچار شکستگی و نشست خیلی خطرناکی شده است که اگر رسیدگی نشود مطمئنن خسارت مالی و جانی به بار می آورد.

,

 وی تصریح کرد : در همین راستا مکاتبه ای با رئیس اداره راه و شهرسازی بیجار انجام داده ایم که وی در جواب فرمودند مسوولیت این جاده با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار است .

,

این شهروند بابارشانی خاطر نشان کرد: در همین راستا با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار مکاتبه کردیم که وی فرمودند مسوولیت جاده با رئیس اداره راه و شهرسازی بیجار است ، حال سوال اینجاست که این دو مسوول اصلا خودشان از حوزه کاری خودشان مطلع هستند و تا کی مردم محروم بیجار قربان ندانم کاری این مسوولان و وضعیت اسفناک جاده بیجار به همدان باشند.

,

به گفته این شهروند : شب گذشته در مسیر بازگشت از همدان شاهد شکسته شدن درب یک تریلر بر اثر شدت برخورد با چاله موجود در جاده شدم و این موضوع را به بخشدار و پاسگاه بابارشانی اطلاع دادیم و از شما بعنوان رسانه که انتقال دهنده مشکلات مردم هستید انتظار داریم تا اتفاق ناگواری رخ نداده این مشکل ما را به گوش مسوولان برسانید.

,

با عبور از این جاده پر از دست انداز که نتیجه غفلت و ندانم کاری برخی مسئولان است این سوال در ذهن مسافران این مسیر خطور می کند ، آیا تا کنون گذر مسئولان استان و خود شهرستان به این جاده افتاده است؟آیا می دانند بعد از عبور از این جاده هر راننده چه مقدار باید برای تعمیر جلوبندی ماشین خود خرج نماید؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه