اخبار داغ

گفتگوی دانا با یک نماینده مجلس؛

اگر سفیر انگلیس به دنبال ماجراجویی است، باید با او برخورد شود

اگر سفیر انگلیس به دنبال ماجراجویی است، باید با او برخورد شود
محسن بیگلری به حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران و هنجارشکنان مقابل دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد و گفت: باید این اقدام سفیر بررسی شود، اگر وی دنبال ماجراجویی و اخلال در امنیت باشد، قطعاً باید با او برخورد شود.
[

«محسن بیگلری» نماینده مردم سقز در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران و هنجارشکنان مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران اظهار داشت: وزارت امورخارجه کشور روز یکشنبه 22 دی ماه سفیر خاطی را احضار و تذکرات شدید را به وی ابلاغ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که"آیا حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران اقدام جاسوسی بوده است؟" گفت: جاسوسی بودن اقدام سفیر انگلیس را باید وزارت خارجه اعلام کند؛ ولی این که او در تجمع حضور پیدا کرده و اقدام به فیلم برداری و تهییج آشوبگران کرده باشد، شأن خودش را به عنوان یک دیپلمات و سفیر انگلیس پایین آورده است.

,

این نماینده تاکید کرد انتظار دارم مسئولین کشور با وی طبق قانون برخورد کنند و همچنین با سفرایی که به دنبال مسائلی در ایران هستند و از سوی دیگر به دنبال منافع مشترک ایران با کشورشان نیستند، اقدام درخوری کنند.

,

بیگلری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "آیا نباید سفیر انگلیس اخراج شود؟" بیان داشت: باید این اقدام سفیر بررسی شود، اگر وی دنبال ماجراجویی و اخلال در امنیت باشد، قطعاً باید با او برخورد شود.

,

انتهای پیام/ رستمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه