اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

هدف آمریکا ایجاد اختلاف و تفرقه است/سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود

هدف آمریکا ایجاد اختلاف و تفرقه است/سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود
رئیس مجمع نمایندگان لرستان بابیان اینکه هدف آمریکا ایجاد اختلاف و تفرقه است گفت: وزارت خارجه باید با سفیر انگلیس برخورد جدی نماید و او را از کشور اخراج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سردار سلامی در صحن مجلس بسیار مقتدرانه در برابر دشمنان و در اوج تواضع و خضوع در برابر ملت ایران، حضور یافتند و گزارش لازم را ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طبق این گزارش، کاملاً مشخص شد که حساسیت در چه سطحی بوده است و در شرایطی که آمریکا با ما در یک جنگ تمام‌عیار واردشده و تهدید کرده بود که در صورت واکنش ایران در راستای شهادت شهید سلیمانی، ۵۲ نقطه مهم از ایران را هدف قرار می‌دهد همه نیروهای نظامی در حالت آماده‌باش کامل بودند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان بابیان اینکه حادثه هواپیمایی به دلیل خطای غیر عمد به وجود آمد که همه ما را داغدار کرد عنوان کرد: اگر سپاه نبود، آمریکا ضربات سنگین‌تری را در مقیاس بزرگتری به کشور وارد می‌کرد اما سپاه که مایه آرامش ملت است با جنگی کوچک و با رعایت تمام فنون پیچیده نظامی و تسلط و تفوق کامل بر جبهه مقابل از جنگ بزرگتر با مقیاسی وسیع‌تر جلوگیری کرد کما اینکه بیش از ۴۰ سال است که امنیت را در کشور ایجاد و آرامش و امنیت مردم را تأمین کرده است.

,

وی بیان کرد: نباید اجازه داد کسانی از این خطای غیر عمد سوءاستفاده کنند و موضوع پیروزی ایران بر آمریکا را که در تاریخ ایران بی‌نظیر است به حاشیه ببرند و غم سنگین این مصیبت‌ها را به شکستی بزرگ برای ملت تبدیل کنند چراکه خواست آمریکا ایجاد اختلاف، تفرقه و سیطره بر این کشور است.

,

گودرزی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع تجمع‌کنندگان گفت: انگلیس همیشه به دنبال ایجاد فتنه و تضعیف ایران بوده و حضور سفیر انگلیس در این اجتماع نشان‌دهنده دخالت آن‌ها در مسائل داخلی کشور بوده و ضروری است تا وزارت خارجه برخورد جدی نماید و او را از کشور اخراج کند تا درس عبرتی برای همه باشد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه