اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان با صدور پیامی عنوان کرد؛

ملت ایران در این پیچ تاریخی، قدر نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران را بدانند

ملت ایران در این پیچ تاریخی، قدر نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران را بدانند
در پی سقوط هواپیما اوکراینی و جانباختن تمامی مسافران و خدمه این هواپیما خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان مواضع حمایتی خود را نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در پی سقوط هواپیما اوکراینی و جانباختن تمامی مسافران و خدمه این هواپیما حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان مواضع حمایتی خود را نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

در حادثه سقوط بوئینگ 737 خطوط هوایی اوکراین، مسئولیت پذیری نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج قدرت کاری بس پسندیده است.

,

در حالات جنگی، تحولات غیر قابل پیش بینی به شدت آمادگی نیروهای مسلح وقایعی را رقم می زند که هوشیاری کامل مردم را  می طلبد که عاملین غیر عمد و پاسداران امنیت را نباید دلسرد کرد.

,

صداقت این گفته بر هیچ کس پوشیده نیست که پاسداران انقلاب اسلامی از آغازین روزهای انقلاب تاکنون با قلبی پر صلابت و در عین حال مهربان و با ایثارگری خونبار خود از انقلاب عزیز و مردم شریف دفاع کرده اند و به خاطر وجب به وجب ایران پر صلابت شهید تقدیم کرده اند.

,

اینجانب به عنوان نماینده خبرگان رهبری از دیار کریمان این سخن با ارزش امام خمینی را تکرار می کنم که « اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و ازملت عزیز ایران می خواهم که در این پیچ تاریخی قدر نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بدانند و اینکه بهانه به دست دشمنان ندهیم.

,

محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری
بیست و سوم دی ماه ۱۳۹۸

,
,

انتهای پیام/                                    
 

,
,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه