اخبار داغ

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بجنورد اعلام کرد؛

اختصاص سهمیه بنزین پیک موتوری‌ها در انتظار راه‌اندازی سامانه پایش

اختصاص سهمیه بنزین پیک موتوری‌ها در انتظار راه‌اندازی سامانه پایش
سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: بعد از اعلام لیست تاکسی های که از سهمیه بندی بنزین محروم شده بودند، تا روز یازدهم دی سهمیه یک هزار و 380 آژانس بجنورد واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه بعد از سهمیه بندی بنزین دو هزار و 300 دستگاه تاکسی شهر بجنورد که دارای پلاک سفید هستند از سهمیه یارانه بنزین محروم شده بودند، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته تا روز یازدهم دیماه سهمیه بنزین یک هزار و 380 آژانس بجنورد واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه اطلاعات از سه مرجع پلیس راهور، بانک مرکزی و ثبت احوال دریافت می شود، ادامه داد: عدم پرداخت سهمیه بنزین برای مابقی آژانس ها به دلیل نقص در مدارک ثبت نامی راننده یا وسیله نقلیه اعلام شده است.

,

شافعی اضافه کرد: برای پرداخت سهمیه بنزین یکی از شرایط مالک بودن راننده خودرو اعلام شده که در پیگیری های صورت گرفته در سرویس مدارس اجازه این تفکیک لحاظ شد تا راننده و مالک مجزا ثبت سیستم شوند اما مبلغ واریزی به حساب مالک خودرو واریز خواهد شد.

,

شافعی اضافه کرد: براساس تصمیم وزارت کشور برای تاکسی های دوگانه سوز مابه تفاوت هزینه  120 لیتر بنزین سهمیه ای و برای خودروهای تک سوز  مابه تفاوت هزینه 200 لیتر بنزین سهمیه ای به حسابشان واریز شد که ویژه خرید سوخت است و هیچ گونه برداشت نقدی از آن نمی توان داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: این مبلغ در کارت مشخص نمی شود بلکه در پمپ بنزین در سوخت گیری، زمان کشیدن کارت، راننده باید کیف پول را انتخاب کند و از این طریق از سوخت یارانه ای واریزی مطلع و بهره مند شود.

,

این مقام مسئول افزود: لیست مابقی آژانس هایی که سهمیه بنزین آنها واریز نشده، به اتحادیه تاکسی رانی کشور ارائه شده و افرادی که مشکل ثبت اطلاعات داشتند در حال اصلاح هستند.

,

شافعی بیان داشت: اتحادیه تاکسی رانی کشور اعلام کرده رانندگانی که تا 24 دیماه اطلاعاتشان اصلاح شود احتمال واریز یارانه شان تا آخر دیماه ممکن است، برقرار شود.

,

وی اشاره کرد: در سطح شهر بجنورد تعداد 950 سرویس مدارس مشغول به فعالیت هستند که شامل 450 سواری شخصی و 500 آژانس و تاکسی های عمومی هستند.

,

این مقام مسئول بیان داشت: اختصاص سهمیه سوخت به پیک های موتوری در کل کشورمنوط به راه اندازی سامانه پایش است که براساس آن مسافت پیموده شده بررسی و سوخت تعلق بگیرد اما این سامانه تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه