اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان‏:

شورای شهر زنجان تاکنون بحثی در مورد انتخاب شهردار جدید نداشته است

شورای شهر زنجان تاکنون بحثی در مورد انتخاب شهردار جدید نداشته است
رئیس شورای شهر زنجان‏ با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید زنجان گفت: شورای شهر زنجان تاکنون برنامه‌ای برای انتخاب شهردار جدید نداشته است‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هیچ بحثی در مورد انتخاب شهردار جدید در شورا نشده است، اظهار کرد: شورای شهر زنجان تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در مورد انتخاب شهردار جدید نیز زمانی مشخص نشده است، ابراز کرد: یکسری وجود داشت که به دنبال آنها بودیم و اگر کمی آرامش حکم فرما باشد در مسیر انتخاب شهردار قرار خواهیم گرفت.

,

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه جلسه ای در مورد انتخاب شهردار زنجان برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: در آینده شاید جلسه ای در این خصوص برگزار و مشورتها از اعضای شورا گرفته شود.

,

وی با بیان اینکه مراحل مربوط به عضو بازداشت شده شورا نیز توسط فرمانداری در حال پیگیری است، عنوان کرد: فرمانداری زنجان در این خصوص اطلاع رسانی ها لازم را انجام خواهد داد.

,

به گزارش موج رسا؛با بازداشت شهردار زنجان، نایب رئیس شورا و شهردار منطقه 3 زنجان، مدیریت شهری در زنجان حواشی زیادی را به خود دیده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه