اخبار داغ

نماینده مردم بناب:

سفیر انگلیس باید اخراج شود

سفیر انگلیس باید اخراج شود
نماینده مردم بناب گفت: سیاست دولت باید در مقابل گستاخی روباه پیر مشخص شود، درخواست نمایندگان مجلس از وزارت خارجه این است که سفیر این کشور را در چه سریع‌تر اخراج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به سبقه تاریخی انگلیس در ایجاد تفرقه اظهار داشت: مسائل مربوط به سقوط هواپیمای اکراینی همچنان در حال بررسی است اما اینکه این وسط سفیر انگلیس چه می‌خواهد معلوم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: فرمانده محترم سپاه پاسداران در مجلس حضور یافت و به بیان دلایل و  زوایای این حادثه پرداخت، خود سرلشکر سلامی در مجلس گفت حاضر بودم بمیرم و این روز را نبینم، برخی واقعیات را باید قبول کرد. اینکه عامل انسانی به طور غیرعمد، دلیل این حادثه بوده شکی نیست ولی باید از دخالت بیگانگان در امور داخلی جلوگیری کنیم.

,

اعزازی خاطرنشان کرد: بررسی فنی و دقیق این حادثه باید صورت بگیرد چراکه این واقعه برای ملت سنگین بود به عنوان نماینده مجلس هم از خانواده‌های آنان عذرخواهی می‌کنم. نقاط ضعفی که احیانا در برخی سیستم‌ها وجود دارد باید شناسایی و برطرف شود.

,

نماینده مردم بناب، تصریح کرد: انگلیس از ابتدای حضور خود در این منطقه همواره سیاست دوگانه‌ای را پیش برده است، برای رسیدن به خواسته‌های خود، از هیچ چیزی ابایی ندارد، ولی سیاست دولت باید در مقابل گستاخی روباه پیر مشخص شود، درخواست نمایندگان مجلس از وزارت خارجه این است که این فرد را که در تجمعات غیرقانونی حضور می‌یابد، به شدیدترین صورت از کشور اخراج کرده و فرصت توطئه را از استعمارگر انگلیسی بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه