اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

اجرای ۴۰ برنامه شاخص در ایام فاطمیه/ بصیرت افزایی در دستور کار سازمان تبلیغات

اجرای ۴۰ برنامه شاخص در ایام فاطمیه/ بصیرت افزایی در دستور کار سازمان تبلیغات
حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه در ایام فاطمیه ۴۰ برنامه شاخص در شهرستان ها اجرا می شود، گفت: به خاطر برخی مسائل به وجود آمده در کشور از جمله اغتشاشات و التهابات که دشمن در کشور ایجاد کرده، برای تبیین و بصیرت افزایی بهترین فرصت ایام فاطمیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آمادگی سازمان تبلیغات برای برگزاری ایام فاطمیه اظهار داشت: برای برگزاری ایام فاطمیه از اواخر آذرماه ستاد فاطمیه را تشکیل دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: برای فاطمیه اول و دوم در سطح استان برنامه ریزی شده و شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری تغییراتی در نوع و قالب برنامه‌ها ایجاد کرد.

,

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: عمده برنامه ریزی و توجه ما به ایام فاطمیه دوم است و در این راستا در شهرستان های استان و تمام روستاها برنامه اجرا می شود.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان‌ها ۴۰ برنامه شاخص برنامه‌ریزی شده عنوان کرد: اعزام مبلغان مذهبی در ایام فاطمیه اول و دوم در داخل استان و در فاطمیه دوم خارج از استان را خواهیم داشت.

,

وی تاکید کرد: به خاطر برخی مسائل به وجود آمده در کشور از جمله اغتشاشات و التهابات که دشمن در کشور ایجاد کرده، برای تبیین و بصیرت افزایی بهترین فرصت ایام فاطمیه است.

,

حجت‌الاسلام نظیری گفت: برای برگزای ایام فاطمیه تمامی مساجد و هیئت ها آمادگی دارند و سلسله نشست های تبیینی و بصیرتی با گفتمان اسلام ناب را در این ایام خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه