اخبار داغ

پزشک بدون مرز جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با خاورستان؛

پنجمین سفر جهت پیگیری درمان کودکان ذکری انجام شد/ گاهی باید پزشک به سمت بیمار برود

پنجمین سفر جهت پیگیری درمان کودکان ذکری انجام شد/ گاهی باید پزشک به سمت بیمار برود
عمادی گفت: به همکارانم توصیه می‌کنم دیدگاه و نظرشان نسبت به بیماران به گونه‌ای باشد که برخی اوقات خودشان بین مردم و بیماران بروند و فقط منتظر حضور بیمار در مطب شخصی و بیمارستان‌ها نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سفری که روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه به روستای ذکری شهرستان درمیان داشت، اظهار کرد: برای پنجمین بار به روستای ذکری جهت پیگیری روند درمان کودکان این روستا که دچار بیماری پوستی بودند رفتم و از نزدیک در جریان وضعیت کودکان قرار گرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
علاقه خاصی به کودکان ذکری دارم
, علاقه خاصی به کودکان ذکری دارم, علاقه خاصی به کودکان ذکری دارم,
 
,
وی با بیان اینکه علاقه خاصی به کودکان روستای ذکری و روستاهای اطراف دارم، افزود: هر درمانی اگر بخواهد کامل انجام شود نیاز به پیگیری مستمر جهت روند درمان دارد و این سفر در ادامه پیگیری های درمان کودکان روستای ذکری انجام شد.
,
 
,
پیشرفت بهبودی و درمان بیماری پوستی کودکان ذکری
, پیشرفت بهبودی و درمان بیماری پوستی کودکان ذکری, پیشرفت بهبودی و درمان بیماری پوستی کودکان ذکری,
 
,
پزشک بدون مرز جمعیت هلال احمر بیان کرد: طبق آزمایشاتی که از کودکان روستای ذکری که بیماری پوستی داشتند انجام شد شاهد بهبودی و پیشرفت درمان هستیم و مشکلی وجود ندارد.
,
 
,
عمادی عنوان کرد: تعداد محدودی از کودکان مبتلا به بیماری پوستی به دلیل عدم استفاده به موقع از کرمها و حضور در آفتاب بیماری آنها برگشت کرده اما سایر کودکان که به موقع از کرم‌ها استفاده و نکات بهداشتی را رعایت کردند مشکل پوستی آنها برطرف شده است.
,
 
,
وی در مورد نتیجه عمل چشم طاهره که اهل روستای ذکری است و چند ماه قبل با همکاری دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر اسبق بهداشت و درمان انجام شد، گفت: چشم طاهره بینایی کامل‌اش را به دست آورده است اما به دلیل اینکه چشم انحراف داشته و مدت زمان زیادی بینایی نداشته، چپ شده و در خط وسط چشم قرار ندارد لذا نیاز به عمل دیگری دارد.
,
 
,
خدمات‌دهی به ۱۴۰ بیمار
, خدمات‌دهی به ۱۴۰ بیمار, خدمات‌دهی به ۱۴۰ بیمار,
 
,
پزشک بدون مرز جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در این سفر بیش از ۱۴۰ بیمار از ویزیت و داروی رایگان و آموزش جهت استفاده از کرم‌ها برخوردار شدند.
,
 
,
عمادی بیان کرد: علاوه بر دارو مقداری البسه و بسته غذایی بین بیماران و کودکان توزیع شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: سفر بعدی من طبق روال پیگیری درمان کودکان هر سه ماه یکبار است اما هر موقع درخواست و نیازی برای حضور من در این منطقه باشد حضور پیدا می‌کنم.
,
 
,
عمادی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم به احتمال زیاد تا پایان سال جاری یکبار دیگر به روستای ذکری سفر کنم.
,
 
,
توصیه به پزشکان/ گاهی ما به سمت بیماران برویم
, توصیه به پزشکان/ گاهی ما به سمت بیماران برویم, توصیه به پزشکان/ گاهی ما به سمت بیماران برویم,
 
,
پزشک بدون مرز جمعیت هلال احمر خطاب به سایر پزشکان سطح کشور،گفت: به همکارانم توصیه می‌کنم دیدگاه و نظرشان نسبت به بیماران به گونه‌ای باشد که برخی اوقات خودشان بین مردم و بیماران بروند و فقط منتظر حضور بیمار در مطب شخصی و بیمارستان‌ها نباشند.  
,
 
,
وی گفت: می‌طلبد پزشکان نگاه دقیق و عمیقی نسبت به بیماران داشته باشند و یادشان نرود گاهی لازم است پزشک به سمت بیمار برود شاید بیماری به دلیل مسائل مالی و دور بودن مراکز درمانی توانایی مراجعه به پزشک را نداشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه