اخبار داغ

مسئول بسیج سازمان صدا و سیما:

آینده کشور در اختیار جوانان است/ ضرورت جوان‌گرایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب

آینده کشور در اختیار جوانان است/ ضرورت جوان‌گرایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب
حجت‌الاسلام مظفر کاوه پرداختن به موضوع تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را دارای اهمیت دانست و گفت: افق آینده کشور در اختیار جوانان است و اگر بستر حضور در میدان‌های مختلف برای آن‌ها فراهم نشود و در مسئولیت‌ها حضور نداشته باشند در آینده شکست خواهیم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مظفر کاوه، مسئول بسیج سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون چالش‌های مدیریتی در تحقق گام دوم انقلاب اظهار کرد: در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب باید رویکردی جدید و نو نسبت به فعالیت بسیج داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اصولاً در جوامع انسانی افراد به فعال، منفعل و ایستا قابل تقسیم‌بندی است افزود: جامعه بسیج هیچ‌گاه منفعل نبوده، همیشه در میدان‌های مختلف آمادگی خود را نشان داده و در عرصه فرهنگی و نرم‌افزاری بایستی تحولی در این زمینه با هدف پیشرفت ایجاد شود.

,

مشاور مدیر شبکه تهران گفت: در گام دوم انقلاب بایستی اهداف بسیج پویا، زنده و فعال و بصیر در اقشار مختلف محقق شود تا افق آینده کشور را تبیین کند و برنامه‌ریزی مطلوبی برای چهل ساله دوم داشته باشد.

,

وی ضمن تأکید بر اهمیت در نظر گرفتن اهداف بلند، حرکت با قوت، بصیرت و امید به سمت اهداف و اعمال مدیریت صحیح افزود: رسیدن به این اهداف و افق‌های بلند نیاز به برنامه‌ریزی و شناسایی استعدادهای نهفته و بالقوه جامعه دارد که این جمعیت پرتوان بسیجی می‌تواند استعدادها را پیدا کرده تا به فعلیت برسند.

,

حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به ضرورت جوان‌گرایی در افق پیش روی نظام اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند بایستی کادرسازی انجام شود، یعنی نه تنها در بسیج بلکه در همه عرصه‌های مدیریتی کشور بایستی تربیت نیرو صورت گیرد و بتوانیم شخصیت‌های توانمند و جدید جوان‌ها را در گام دوم انقلاب فعال شوند و به آن‌ها میدان داده شود.

,

وی افزود: افق آینده کشور در اختیار جوانان است و اگر اجازه حضور در میدان‌های مختلف برای آن‌ها فراهم نشود و در مسئولیت‌ها حضور نداشته باشند در آینده شکست خواهیم خورد.

,

مسئول بسیج سازمان صدا و سیما ادامه داد: امروز نسل نو و نخبگان جوان بهتر از گذشتگان می‌توانند مدیریت کنند چراکه زمان و اهمیت فرصت‌های انقلاب اسلامی را بهتر درک می‌کنند.

,

وی افزود: پویایی، بصیرت و زمان‌شناسی بسیج به این است که به نسل‌های نو میدان داده شود و عرصه را برای آن‌ها باز کنیم لذا در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید کادرسازی صورت گیرد و دولت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

,

حجت‌الاسلام کاوه خاطرنشان کرد: قطعاً دولت‌مردان کهنسال تجارب خوبی از گذشته دارند اما در هرصورت بایستی جوانان پرنشاط بااستعداد را به خدمت بگیرند و نظارت و مشورت‌ها را اعمال کند.

,

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) نیز در مهم‌ترین عرصه‌ها به جوانان بها می‌دادند و در آخرین لحظات عمر شریف خودشان توصیه به حضور برخی باتجربه‌ها در لشکر یک جوان دارند لذا اگر در دولت و زمینه‌های فرهنگی عرصه‌های فعالیت به جوانان سپرده نشود و جوان‌گرایی را نادیده بگیریم آسیب جدی به کشور وارد خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازمان صدا و سیما گفت: پرداختن به موضوع تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب دارای اهمیت فراوان است و اولین جریانی که باید میدان‌دار این صحنه باشند، بسیجیان هستند و ادارات و مسئولان باید در این زمینه با وزرا ارتباط بگیرند تا در این عرصه تسهیل‌گری صورت بگیرد و موانع برطرف شود.

,

وی افزود: بسیج بازوی پرقدرت برای مرد و نهادهای مختلف برای تحقق اهداف انقلاب محسوب می‌شود و در تمام ادارات بسیجیان، فعال‌ترین و دلسوزترین افراد در نهادها هستند که بایستی از این پتانسیل بهره‌گیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه