اخبار داغ

چنته پر از خالی اصلاح‌طلبان کرمانشاه

لیست بی سرلیست!

لیست بی سرلیست!
با رد صلاحیت سرلیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان کرمانشاه که حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بودند، چنته آنها بیش از پیش خالی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز اصلاح‌طلبان کرمانشاه که انسجام متزلزلی در این دوره از انتخابات مجلس داشتند با رد صلاحیت سرلیست انتخاباتی شان (بهروز خسروی)  تقریبا شانس نگه داشتن تک کرسی خود در دوره قبل را هم از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آنها که در محافلشان بارها از نبود مهره های شاخص و سرشناس اصلاح طلب که بتواند رای مردم را جلب کند، صحبت می کردند حالا با این وجود کاملا دستشان خالی شد.

,

اخیرا شکاف بین اردوگاه اصلاح‌طلبان بیشتر شده و شاهد شکل گیری جریان های مختلف با نظرات متفاوتی در دل اصلاحاتی ها هستیم و با رد صلاحیت نفر اول این لیست کارشان سخت تر شد.

,

اصلاح طلبان که حساب خاصی روی این مهره خود باز کرده بودند، در پشت پرده باج بزرگی از او گرفته بودند تا در انتخابات وی را در سرلیست انتخاباتی خود قرار دهند.

,

معادلات آنها با رد صلاحیت این فرد به هم خورده و همین اندک انسجامی که به ضرب و زور معاملات پشت پرده حاصل شده بود با آب پاکی که مراجع قانونی روی دست آنها ریختند از هم پاشید.

,

حالا باید دید اصلاح طلبان کرمانشاه که خودشان هم به خالی بودن دستشان از مهره های شاخص اذعان دارند با کنار رفتن سرلیست خود چگونه و با چه آرایش و ترکیبی در انتخابات پیشرو در برابر حریف قدر اصولگرا با مهره های سرشنای حاضر می شوند، هرچند پیداست بازی را از پیش باخته اند.

,

از پیش باخته اند که به شورای نگهبان حمله می کنند و می خواهند کاندیداهای فاقد صلاحیت را تایید صلاحیت کنند و با کمک رسانه هایشان این باخت با احتمال زیادشان را به گردن این نهاد قانونی و امین می اندازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه