اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

حزن و اندوه سرداران سپاه از خانواده‌های جانباختگان بیشتر است

حزن و اندوه سرداران سپاه از خانواده‌های جانباختگان بیشتر است
امام جمعه نهبندان گفت: آرزوی مرگ کردن سرداران رشید اسلام چون سردار سلامی و حاجی‌زاده، قلب‌ها را به اندوه واداشت و ما برای آنها آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری داریم و می‌گوییم «مرگ بر دشمنان شما».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس‌علی خزاعی، امام جمعه نهبندان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و جانباختن تعدادی از هموطنان در کرمان و سانحه سقوط هواپیمای اوکراین، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در این ۴۱ سال، سایه جنگ را از کشور برداشته و همیشه مدافعانی جان برکف بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
امام جمعه نهبندان بیان‌کرد: حادثه هواپیمای اوکراین به‌دلیل وجود فضای حساسِ جنگ در آن روز و احتمال حمله متقابل آمریکا و آماده‌باش سطح بالای نیروهای نظامی به صورت غیرعمد و براثر یک اشتباه رخ داد.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی افزود: فردی که موشک را به هواپیما شلیک کرد، تنها ۱۰ ثانیه فرصت داشت که تصمیم حساسی بگیرد و به‌دلیل اختلال در خطوط و عدم‌ارتباط، تصمیم بدِ شلیک را گرفته است.
,
 
,
وی اظهارکرد: در هواپیمای تهران- یاسوج خطای انسانی رخ داد و خلبان مقصر بوده است و نباید در آن شرایط جوی اجازه پرواز داده می‌شد.
,
 
,
امام جمعه نهبندان افزود: در قطار تبریز- مشهد هم متأسفانه تعدادی کشته شدند و حدود تعداد مسافران یک هواپیما در جاده‌های کشور روزانه تلفات داریم که خیلی به چشم نمی‌آید. این‌ها همه خطای انسانی و غیرعمدی است و باید مشکلات آن‌ها نیز برطرف شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: حوادث و جنایت‌های بی‌شماری در دنیا رخ داد که زمان بسیاری صرف شد تا این جنایت‌ها اعلام شود و بعد از اعلام با آن که برخی از آن‌ها عمدی نیز بود اما کسی پاسخ‌گو نبوده و این جنایت‌ها را برگردن نگرفته است اما می‌بینیم در حادثه هواپیمای اوکراین، فرمانده سپاه و فرمانده هواوفضای سپاه برای خود آرزوی مرگ می‌کنند و با تمام وجود، مسئولیت را برعهده گرفته و از مردم عذرخواهی کردند.
,
 
,
وی ضمن تأکید بر این‌که نمی‌خواستیم سردار حاجی‌زاده تا این حد و با آرزوی مرگ، معذرت‌خواهی کند، یادآورشد: وی یادگار دفاع مقدس و یک شهید زنده است؛ مرگ بر دشمنان او و آمریکای جنایت‌کار باشد.
,
 
,
امام جمعه نهبندان تأکیدکرد: در این عصر و زمان، می‌خواهیم ملت ایران متحد و منسجم بوده و تحت تأثیر استکبار جهانی قرار نگیرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی با تصریح این‌که ترامپ اعلام می‌کند "ما دوست ملت ایران هستیم"، اگر دوست ایران بودید چرا سردار ما را به شهادت رساندید؟ گفت: چرا باید سفیر انگلستان در تجمعی حضور فعال داشته باشد که دنبال اغتشاش و شعار علیه نظام بود.
,
 
,
وی بیان‌کرد: در این عصر و زمان ما خواهان اتحاد ملت بوده و این‌که تحت تأثیر تبلیغات و رسانه‌های غربی قرار نگیریم.
,
 
,
امام جمعه نهبندان اظهارکرد: ملت به پاس ۴۱ سال خدمت، ایثار و فداکاری از سپاه پاسداران به ویژه سرداران رشیدی چون سردار حاجی‌زاده که یادگار دفاع مقدس هستند هم دلجویی و هم حمایت کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی ضمن تأکید بر این‌که قطعا حزن و اندوه سرداران سپاه پاسداران از خانواده‌های این حادثه بیشتر است، خاطرنشان‌کرد: درچنین شرایطی همه باید در کنار سپاه باشیم و به آن‌ها تسلیت بگوییم و ملت ایران قدردان زحمات آن‌ها باشد.
,
 
,
وی خاطرنشان‌کرد: وقتی یک مسئول بلندپایه مسئولیت یک خطای غیرسهوی را برای اولین‌بار می‌پذیرد، باید از او تجلیل و تکریم کرد و شهامت او را ستود.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: رسانه‌های معاند که اکنون دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند در رابطه ایرباس جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ پاسخ بدهند چرا آمریکا در این زمینه پاسخ‌گو نیست؟
,
 
,
وی یادآورشد: آرزوی مرگ‌کردن سرداران رشید اسلام چون سردار سلامی وحاجی‌زاده، قلب‌ها را به اندوه واداشت و ما برای آن‌ها آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری داریم و می‌گوییم «مرگ بر دشمنان شما»
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه