اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی در اجتماع بزرگ حمایت از جبهه مقاومت:

مسیر شهدا نباید از جلوی پای مردم در بحران‌ها و آزمایش‌های الهی حذف شود

مسیر شهدا نباید از جلوی پای مردم در بحران‌ها و آزمایش‌های الهی حذف شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اخراج سفیر انگلیس از کشور که جاسوس‌های آمریکایی را رهبری می‌کرده بالاترین محبت است، گفت: انگلستان باید متشکر نیروهای امنیتی ایران باشد چراکه رهایی آن انتهای شفقت و رحمت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سخنرانی پایانی راهپیمایی مردم مشهد مقدس در حمایت از اقتدار ایران، جبهه مقاومت و ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیما، ضمن تشکر از مردم انقلابی به عنوان نماد ایثارگری در ستون خیمه نظام اسلامی، ولایت و رزمندگان اسلام و ادامه انتقام سخت و همدردی با شهدای این سانحه هوایی گفت: خداوند در آیه 155 سوره بقره می فرماید شما را با ترس، دلهره، بحران ها، فشارهای اقتصادی و مجموعه مسائلی که در عرصه امتحان مواد آزمایش مردم هستند می آزماییم و قبول شدگان در این عرصه افراد مقاوم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در فرهنگ قرآنی واژه صبر به معنای مقاومت است و خدا آیه امتحان را بعد از آیه شهادت بیان می کند لذا این نکته را دارد که افرادی که در خط بندگی ذات  پرودرگار و ایثار در اسلام به شهادت رسدیدند به زندگی و حیات ابدی نایل شدند.

,

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه افرادی که به شهادت نرسیدند در معرض آزمایش و امتحان هستند اظهار کرد: هر کس نتواند همسنگر شهدا باشد وارد عرصه آزمایش می شود و در واقع این دو آیه را در دو هفته گذشته در کشور خودمان لمس کردیم.

,

وی افزود: شهید سلیمانی به عنوان نابغه جهادی که تمام عمرش را در مقابله با دشمنان خدا وقف کرده بود و با بهره‌برداری از استعداد خود با دشمننان اسلام مبارزه کرد، پرواز آسمانی خودش را انحام داد و توسط دشمن استکباری به مقام اوج عرصه حهاد رسید.

,

آیت الله علم الهدی بیان کرد: بر اساس آیات قرآن شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است و بدنش را زیر خاک پنهان نکردید بلکه اوج گرفت و عرصه حیات او در اوج قدرت و مقام قرب پروردگار قابل درک برای انسان ها نیست و امروز جاماندگان از شهادت در عرصه آزمایش هستند و باید دید این مسیر را با فشار ها و بحران چه میزان ادامه خواهیم داد.

,

وی با اشاره به خطای انسانی در سانحه هوایی که منجر به از دست رفتن ثمرات و روشن اندیشان تحصیل کرده و نابغه کشور شد افزود: بر اساس آیات قرآنی با از بین رفتن این افراد آزمایش انجام می شود که آیا از مسیر الهی شهدا منصرف می شویم یا خیر.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن اشاره به نعمت عظمت نظام اسلامی در برابر دشمن تصریح کرد: مسیر شهدا نباید از جلوی پای مردم در بحران ها و آزمایشات الهی حذف شود چراکه انقلاب اسلامی، انقلابی ارزشی و دینی است از روز اول مردم برای ان جان دادند، در برابر نظام ستمشاهی ایستادند و پیروزی خون بر شمشیر در انقلاب اسلامی اثبات شده است.

,

وی با بیان اینکه انقلاب به جریان، قدرت و قشر خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به دین و اسلام است افزود: چهل سال از انقلاب گذشت و خون شهدا پای انقلاب نثار شد برای اسلام شد و از مردم مسلمان همیشه در صحنه بودند لذا چون انقلاب ارزشی و دینی است، اصول انقلاب اهمیت دارد به قدری که مصلحت های مقطعی را فدای اصول ارزشی نمی‌کنیم.

,

امام جمعه مشهد یکی از اصول انقلاب اسلامی را شفافیت و صداقت با مردم دانست و خاطرنشان کرد: صاحب انقلاب مردم هستند، دلداده خدا و بنده خدا بودند و در این عرصه با سخت ترین دشمنان جنگیدند و اسلام را در سطح جهانی به پیروزی رساندند و موجب شدند حاکممت اسلامی بر حهان سایه بیندازد.

,

وی ضمن تأکیدبر حفظ اصل شفافیت و صداقت با مردم افزود: اگر صداقت با مردم در جهان سیاست و بین الملل هزینه دارد باید هزینه آن را انقلابیون بپردازند و به دلیل مصلحت مقطعی نباید اصول ارزشی انقلاب یعنی صداقت با مردم زیر پا قرار داده شود.

,

آیت الله علم الهدی گفت: بر حسب این اصل خطای انسانی رخ داده و هواپیما توسط سامانه خودکار عمل کرد و انسان‌های بیگناه شهید شدند و نابغه‌های عزیز کشور به خاک و خون غلتیدند که این تبدیل به عرصه آزمایش مردم شد.

,

وی با اعلام این مطلب که مخفی کردن موضوع از جامعه هزاران راه داشت و می شد ظاهراْ موضوع را کسی متوجه نشود افزود: از لحظه ای که جزئیات حادثه معلوم شد فرمانده نظامی کشور موضوع را با مردم اعلام می‌کند که البته این اعلام برای اقتدار جهانی و نظام اسلامی هزینه دارد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در پایان تصمیم گیری شد صداقت با مردم حفظ شود و رهبری فرمودند انقلاب برای مردم است و دفاع از ایران در راه اراده مردم است و از حوادث نیز باید مردم باخبر شوند و رهبر معظم انقلااب فرمودند صداقت اصل انقلاب است و از مردم چیزی پنهان نیست و در این راستا محکم ایستادگی کردند و هر هزینه ای داشت نیز باید برعهده بگیریم اما صداقت با مردم نباید از بین برود.

,

وی با بیان اینکه امام(ره) فرمودند سیاسی کاری نداریم و باید هه چیز را با مردم در میان بگذاریم چون این مردم انقلاب کردند و در انتظار فرج جان فشانی کردند افزود: امروز اقتدار کشور در این چهل سال افزایش چشمگیری داشته است.

,

امام جمعه مشهد تصریح کرد: عده ای ستون پنجم با مدیریت سفیر ناپاک انگلیس تمام اصول و ارزشهای ما را زیر پا می گذارد و نباید فقط تماشا کنیم؛ روز هفت شهید سلیمانی است و در شهری که میلیون ها نفر برای تشیعع جنازه شهید سلیمانی حضور یافتند همانجا عکس شهید را پاره کنند و ما زنده باشیم این را ببینیم.

,

وی افزود: عده ای مزدور آمریکایی به نام مردم جنایت می کنند و پس از آن از بردباری نظام برخوردار شوند که پس از آن در این دنیا معنای پر شدن از ظلم وجور مشخص شد و بی انصافی جهانی نیز جزو ظلم وجور است.

,

آیت الله علم الهدی با اشاره به انکار اصابت موشک های ایران به عین الاسد از جانب دشمن خاطرنشان کرد: نظام اسلامی هزینه صداقت با مردم را می پذیرد اما نظام استکباری هنوز به مردم دروغ می گویند و مزدوران داخلی نیز در این آتش می‌دمند.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان قضایی بدانند این کشور جنگی است افزود: طی هفتاد سال چنین ضربه ای به آمریکا وارد نشده و لذا اول قهرمانی که در برخورد با استکبار جهانی شکل گرفت عمل رزمندگان ایران است و کسانی که با دشمن همدست شوند باید محاکمه صحرایی شوند و بر اساس قانون، ستون پنجم آمریکا و اسرائیل در میدان جنگ اعدام می شود و باید مانند تمام دنیا با اینها برخورد شود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اخراج سفیر انگلیس از کشور که جاسوس های آمریکایی را رهبری می کرده بالاترین محبت است و بلکه باید این فرد تکه تکه شود گفت: انگلستان باید متشکر نیروهای امنیتی ایران باشد چراکه سنت همه دنیا است که در عرصه جنگ ستون پنجم دشمن اعدام می شود و رهایی آن انتهای شفقت ورحمت مردم است.

,

وی با بیان اینکه سفره امتحان الهی همچنان باز است افزود: نباید از کنار این اتفاقات ساده عبور کنیم و باید جلوی این قضایا گرفته شود لذا از همت ارزشمندانه بسیجی و حزب‌اللهی مردم تشکر دارم که در عرصه حضور داشتند و اجازه ندادند جاسوسان از این قضیه سوء استفاده کنند و امیدواریم در این امتحان پس از شهادت حاج قاسم همراه با انقلابیون شجاع پیروزمندانه و سربلند خارج شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه