اخبار داغ

استاندار کرمان:

نیاز شدید مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی

نیاز شدید مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی
استاندار کرمان پیش از ظهر امروز طی گزارشی وضعیت مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان را تشریح و از تحت کنترل بودن شرایط در این مناطق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان پیش از ظهر امروز طی گزارشی وضعیت مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان را تشریح و از تحت کنترل بودن شرایط در این مناطق خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در مسیرهای عبوری شهرستان رودبار جنوب به سیستان و بلوچستان ۲۴ آبنما و ۴ پل تخریب شدند همچنین یک پل دیگر در حوزه برجک بر اثر سیلاب تخریب شده، در حال حاضر به صورت موقت ارتباط بین این مناطق برقرار شده است.

,

استاندار کرمان با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی بین سیل‌زدگان توسط هلال‌احمر، مطرح کرد: در شهرستان قلعه‌گنج ۴۰ روستا آسیب دیده و دچار آبگرفتگی شده‌اند، تاکنون راه ارتباطی ارتباطی این مناطق به جز ۴ روستا برقرار و دسترسی به آن ها با ماشین‌های شاسی‌بلند فراهم شده است.

,

فدایی یادآور شد: ۴ روستای دیگر در بخش مرکزی چاه دادخدا و یکی از محلات شهر هم تحت تأثیر آبگرفتگی قرار دارند که نیروهای امدادی مشغول امداد رسانی و رفع مشکل هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: شرایط در مجموع تحت کنترل است و امیدواریم با ماشین‌هایی که به زودی اضافه می‌شود ارتباط این روستاها نیز برقرار شود.

,

استاندار کرمان با اشاره به کمک‌رسانی‌ استانی کرمان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، بیان داشت: تاکنون هزار و ۸۰۰ تخته چادر، ۲۰ تن مواد غذایی، ۱۰۰ بسته غذایی یک ماهه و یک بالگرد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی جمعیت هلال احمر استان ارسال شده است.

,

فدایی ادامه داد: در حالیکه امدادرسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد، ۲۰ نیروی امدادی با پنج دستگاه خودرو عصر روز گذشته ۲۳ دی ماه راهی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شد.

,

رضا فلاح مدیرکل هلال‌احمر استان کرمان در این گزارش به نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به لوازم گرمایشی اشاره کرده و گفت: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز سیل زدگان را از جمله پتو، مواد غذایی بسته‌بندی شده، لباس گرم و چراغ والور نفتی را به شعب هلال‌احمر در سراسر استان تحویل دهند.

,

به گفته مدیرکل هلال‌احمر استان کرمان، این کمک‌ها روزانه به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه