اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی هلال احمر گیلان دارند

جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی هلال احمر گیلان دارند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به نقش جوانان در فعالیت های جمعیت هلال احمر بیان کرد: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند و می توانند با ورود به عرصه امداد و نجات باعث تقویت این حوزه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ۱۰۸۰ طرح و برنامه در حوزه جوانان توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال ۹۸ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان حوزه جوانان را گذرگاه ورودی به جمعیت هلال‌احمر دانست و گفت: حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر توسعه مشارکت جوانان در تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به آنها و تربیت و آموزش جوانان را درانجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه دنبال کرده و با جذب سنین ۶ تا ۲۹ سال ،آنها را برای انجام این ماموریتها در کانونهای مختلف سازماندهی می کند.

,

جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی جمعیت هلال احمر گیلان دارند

,

ولی پور ضمن اشاره به نقش جوانان در فعالیت های جمعیت هلال احمر بیان کرد: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند و می توانند با ورود به عرصه امداد و نجات باعث تقویت این حوزه شده و موجبات خدمت بهتر به مردم را فراهم سازند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: یکی از مسائلی که به عنوان امری مهم و اساسی از اعضای فعال انتظار می رود، فراگیری روزآمد آموزه های امدادی و ایجاد نظم و ترتیب در کارها و فعالیت های هلال احمر است که می تواند باعث تسهیل در ارائه خدمت به مردم شود.

,

 ولی پور با اشاره به تعداد ۵۹۹ کانون فعال جوانان در استان گیلان اذعان داشت: در استان گیلان ۵۹۹ کانون جوانان وجود دارد که اعضای آن در شاخه های جوانان شاخه آزاد، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، روستایی سازماندهی و فعالیت می نمایند.

,

عضویت بیش از ۱۲هزار نفر در جمعیت هلال احمر گیلان

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به تعداد اعضاء جوانان استان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰۹۶ نفر عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان هستند که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

,

ولی پور با اشاره به سرانه جذب اعضاء جوان در استان گیلان افزود: میزان تحقق سرانه جذب در ماه ۸۷۰ نفر می باشد.

,

کسب مقام های کشوری توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال ۹۸

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام های کشوری جوانان هلال احمر استان گیلان، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری جوانان جمعیت هلال احمر گیلان ، مقام اول کشوری در مسابقات پناه گیری و خروج ایمن دختران از سازه آسیب دیده ، کسب مقام سوم در مسابقه حمل با مصدوم، کسب مقام سوم کشوری در مسابقه حمل آب توسط دادرس پسران و کسب مقام هشتم کشوری در مسابقه آتل بندی دختران برای استان افتخار آفرینی کردند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به برنامه ریزی ۱۰۸۰ طرح و برنامه از سوی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: برنامه های توانمندسازی، حفظ و نگهداری اعضاء شامل اردوها، مسابقات، فعالیت های فرهنگی و ورزشی از جمله فعالیت های معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ماهه سال جاری بوده است.

,

مهدی ولی پور با اشاره به بستر مناسب و ایجاد فرصت جمعیت هلال احمر برای جوانان خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان ارکان اصلی هلال احمر، با آموزش وکسب دانش و مهارت، در فعالیت های گروهی مشارکت نموده که این فرصت را جمعیت هلال احمر با ایجاد بستر مناسب برای آنان فراهم می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه