اخبار داغ

واژگونی مرگبار اتوبوس «مشهد _ بندرعباس» در بردسیر کرمان؛

۳۸ کشته و مصدوم در واژگونی اتوبوس «مشهد ـ بندرعباس»

۳۸ کشته و مصدوم در واژگونی اتوبوس «مشهد ـ بندرعباس»
بامداد امروز اتوبوس «مشهد _ بندرعباس» که در ۴۵ کیلومتری محور کرمان به بردسیر در حال تردد برای رسیدن به شهر بندرعباس بود، بر اثر تخطی از سرعت در جاده لغزنده از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد و در این میان ۳۱ نفر مصدوم و هفت نفر فوتی برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بامداد امروز اتوبوس «مشهد _ بندرعباس» که در ۴۵ کیلومتری محور کرمان به بردسیر در حال تردد برای رسیدن به شهر بندرعباس بود، بر اثر تخطی از سرعت در جاده لغزنده از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد و در این میان ۳۱ نفر مصدوم و هفت نفر فوتی برجای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کشته و مصدوم در واژگونی اتوبوس مشهد ـ بندرعباس

, کشته و مصدوم در واژگونی اتوبوس مشهد ـ بندرعباس,

سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در کیلومتر ۴۵ محور کرمان به بردسیر به علت واژگونی اتوبوس مشهد ـ بندرعباس ۳۱ نفر مصدوم و هفت نفر جان باخته است.

,

۶ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از همان دقایق اولیه تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: تیم فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و ۲۹ نفر به بیمارستان‌های شهید باهنر، حضرت فاطمه(س) و سیدالشهداء انتقال داده شدند که حال دو  نفر از مصدومین انتقالی وخیم است.

,

تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده علت اصلی این حادثه است

, تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده علت اصلی این حادثه است,

سرهنگ نصیری، رییس پلیس راه شمال استان کرمان از واژگونی اتوبوس «مشهد _ بندرعباس» و جان باختن ۷ تن خبر داد و گفت: به علت واژگونی اتوبوس مشهد به بندرعباس هفت نفر جان باختند و هم اکنون هفت نفر از مصدومین این حادثه در بیمارستان های شهر بستری هستند.

,

رییس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده علت اصلی این حادثه است، خاطر نشان کرد: جان باختگان این حادثه شامل پنج  زن و دو مرد که در رده سنی حدودا ۱۸ تا ۶۰ سال قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه