اخبار داغ

به همت سپاه الغدیر استان یزد؛

نخستین محموله کمک های مردمی استان یزد به مناطق سیل زده ارسال می شود

نخستین محموله کمک های مردمی استان یزد به مناطق سیل زده ارسال می شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه های مقاومت بسیج بخش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه های مقاومت بسیج یزد به سیل زدگان خبر داد و گفت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب  مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم یزد در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مردم شهرستان انقلابی و نوعدوست استان یزد همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی در استان همدان پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند. 

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: این محموله شامل یکهزار تخته پتو و بسته های معیشتی کمک های مردمی بوده که توسط سپاه جمع آوری و بزودی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارال می شود.

,

پورشمسی در پاین بیان داشت: سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و تمامی تلاش خود را برای کاهش مشکلات آنان به کار بسته است. در این راستا با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

,

گفتنی است در دویست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، با عنایت به وقوع سیل و آبگرفتگی در بسیاری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و خسارت‌های جبران ناپذیر وارده به ساکنین و ضرورت کمک رسانی به هموطنان؛ مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب توزیع کالاهای ضروری به تصویب رسید.

,

در این زمینه همچنین  250 دستگاه چادر امدادی  و 250 تخته پتو از انبار امدادی شهرستانهای میبد و بهاباد بارگیری و به مناطق سیل زده توسط سه کامیون ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه