اخبار داغ

معاون شهردار اصفهان:

غواصان اصفهانی ناجی سیستان و بلوچستان می‌شوند

غواصان اصفهانی ناجی سیستان و بلوچستان می‌شوند
معاون شهردار اصفهان از اعزام تجهیزات امدادی و خدماتی و همچنین غواصان آتش‌نشانی استان برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز حسین امیری با اشاره با دستور شهردار اصفهان برای اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این راستا، سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل سه خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب‌کش و دو پمپ لجن‌کش است، اعزام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: همچنین همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل یک موتور پمپ قوی خودمکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می شود.

,

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۱۳ نیروی امدادی شامل نیروهای متخصص و خدماتی برای کمک رسانی اعزام خواهد شد، افزود: 5 نیروی غواص هم با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می شوند.

,

وی همچنین از ارسال دو خودروی امدادی آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی شهرداری اصفهان خبر  داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه