اخبار داغ

به دنبال عدم حضور مدیران در جلسات؛

معاون فرماندار نهاوند گلایه‌مند شد/ حضور مدیران در جلسات الزامی است

معاون فرماندار نهاوند گلایه‌مند شد/ حضور مدیران در جلسات الزامی است
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار نهاوند گفت: برای اجرا و پیگیری مصوبات حضور مدیران در جلسات و کارگروه‌ها الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز کارگروه امنیت و سلامت غذایی نهاوند با غیبت برخی از مدیران در حالی برگزار شد که این موضوع گلایه‌مندی شدید معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهاوند را به دنبال داشت؛ ظاهراً اجرا نشدن یک مصوبه که بارها در این کارگروه تکرار و مصوب شده است و حضور جایگزین به‌جای مدیران ادارات، علت گلایه معاون فرماندار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مصوبه اجرا نشدن نظارت بر توزیع لبنیات سنتی و تعیین تکلیف سبزی‌های فاضلابی مدت‌هاست در این کارگروه تکرار می‌شود که متولیان، خروجی خاصی پس از اتمام جلسات ارائه ندادند.

,

معاون فرماندار نهاوند پس از غیبت مدیران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و جایگزینی کارشناس در این جلسه و عدم حضور مدیران، اظهار کرد: برای داشتن خروجی مناسب و اجرای مصوبات جلسه، کارشناسان خواستار حضور مدیران در جلسات شوند.

,

مهدی جلالوند به دلیل عدم اجرای مصوبه کارگروه و غیبت مدیری که عدم اجرای چهار مصوبه به وی مربوط است با تماس تلفنی از این مدیر خواست در این جلسه حاضر شود.

,

وی با تأکید بر اینکه کارشناس ادارات قابل ‌احترام هستند اما حضور روسای ادارات در کارگروه‌ها الزامی است، گفت: اجرای مصوبات باید توسط روسا پیگیری و اجرایی شود.

,

معاون فرماندار نهاوند بیان کرد: غیبت مدیران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و فرستادن کارشناس به نمایندگی در این کارگروه پذیرفتنی نیست چراکه برای خروجی هرچه بهتر باید شخص مدیر حضورداشته باشد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیدات انجام ‌شده مورد فوتی مربوط به بیماری آنفولانزا در شهرستان نهاوند نداشته‌ایم، افزود: تعداد ۱۴ پزشک متخصص به مجموعه بهداشت و درمان نهاوند اضافه‌ شده است.

,

جلالوند با اشاره به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در درمانگاه نهاوند، تصریح کرد: این اقدام به منظور سهولت در ارائه خدمات به شهروندان با نصب نرم‌افزار «پذیرش ۲۴» انجام ‌شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون ۲۰۰ هزار رأس دام سبک عشایر در این شهرستان، یادآور شد: این تعداد واکسیناسیون به منظور پیشگیری از شیوع تب برفکی، برسلوز و غیره انجام‌شد تا ضمن حفظ سلامت دام شهرستان از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام جلوگیری شود.

,

معاون فرماندار نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهرستان در بحث سلامت، عدم وجود رادیولوژیست خانم است که خوشبختانه با حضور پزشک متخصص این رشته، موضوع رفع خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه