اخبار داغ

نویسنده کتاب "نشانی" :

معامله کنندگان با خدا پیروز میدان هستند

معامله کنندگان با خدا پیروز میدان هستند
احمد کاظمی با اشاره به معامله سردار حاجی زاده با خداوند در وضوع هواپیمایی اوکراینی، گفت: مهم این است که خالصانه در راه رضایت خداوند گام بردارید و هدف اجرای شعائر الهی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نویسنده کتاب “نشانی” در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فراموشی برخی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انسان به وعده خداوند مهربان و پیامبر اکرم(ص) برای رسیدن به پیروزی شک می‌کند و چگونه ممکن است قدردان زحمات نجات‌بخش مؤمنان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بارها دیده ایم که چگونه داعش کج فهم خون آشام مردم بی گناه را سر می‌برید و بر سر هزاران انسان تیر خلاص می‌زد، افزود: به راستی با تدبیر چه کسی و با جانفشانی کدام مجموعه نطفه آنان در محل تشکیل شان نابود شد.

,

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گفتند باید اسلحه را کنار گذاشت و گفتمان را آغاز کرد، افزود: آیا این رهبر مدبر و سپاهیان جان بر کف نبودند که به جنگ داعش ولد آمریکا رفتند.

,

کاظمی گفت: وقتی مفهوم آزادی را در جمهوری اسلامی از عمق جان درک می‌کردیم که داعش بر ملت ایران غالب و پیروز می‌شد!.

,

وی با اشاره به ابهت جمعیت بی بدیل تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی، گفت: برخی‌ها گویا ابهت آن جمعیت در گلویشان مثل استخوان گیر کرده بود و با فراموشی تمام زحمات سپاه قصد مبارزه با این مجموعه الهی را دارند و کافی است سپاه به کنار برود، آنگاه باید با آزادی و امنیت خداحافظی کرد و داعش منتظر آن روز است.

,

این نویسنده با تفسیر آیه ۴۰ سوره توبه که میفرماید: ﺍﮔﺮ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺭﺍ ﻳﺎﺭی ﻧﺪﻫﻴﺪ، ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻳﺎﺭی ﻣﻰﺩﻫﺪ ، گفت: گاهی یک اتفاق در جامعه چنان غمی را در دلت جای می‌دهد که شاید همه چیز را تمام شده ببینید و نتوانید تحلیلی بر آن اتفاق ارائه دهید و در اینگونه مواقع سخن پیامبر اکرم(ص) به یاد می‌آورید که به همراهش که همه چیز را تمام شده می‌دانست، فرمود: اندوه به خود راه مده که خدا با ماست.

,

وی با اشاره به معامله سردار حاجی زاده با خداوند در وضوع هواپیمایی اوکراینی، خاطرنشان کرد: مهم این است که خالصانه در راه رضایت خداوند گام بردارید و هدف اجرای شعائر الهی باشد و نباید فراموش کنیم که حضرت موسی(ع) بر اثر اشتباه مرتکب قتل شد اما از طرف خداوند به پیامبری مبعوث شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه