اخبار داغ

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج تأکید کرد؛

هنر امروز ایران هنر مقاومت است نه سازش/ برخی سلبریتی ها عزتی که جمهوری اسلامی به آنها داد را درک نکردند

هنر امروز ایران هنر مقاومت است نه سازش/ برخی سلبریتی ها عزتی که جمهوری اسلامی به آنها داد را درک نکردند
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هنر امروز ایران هنر مقاومت است نه هنر تسلیم و سازش گفت: هنری که به نام هنر اسلامی ارائه شود، آبرو جمهوری و انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج عصر امروز در اولین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان کرمان در محل سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس شهر کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کرمان و خاصه شهدای مقاومت و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اهمیت یاد و تکریم شهدا و تکریم دفاع مقدس را باید درک کنیم چرا که مجلس ما مجلس شهداء و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس باید مجاهد و جهاد را تکریم کنیم و همچنین دیگران را به ادامه این مسیر تشویق کنیم، ابراز کرد: راز انقلاب این است که جوانان در میدان ها، دلیر وارد می شوند؛ بنابراین یاد شهداء بسیار مهم است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در وصف شهداء مطالب بسیاری ذکر شده است، عنوان کرد: شهید عزت ابدی است و شهادت فخر اولیاء است و این حس شهادت خواهی بود که ملتی که هیچ نداشت بر تابوت غلبه پیدا کرد ملتی که شهادت برای او سعادت است، پیروز است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس است، تصریح کرد:دفاع مقدس؛ امتداد انقلاب و نهضت امام حسین علیه السلام است و ایثار،شهامت، میل به فدا شدن، مجذوب ولایت بودن، خلوص و .. از ویژگی هایی است که در دفاع مقدس بر ما بروز و ظهور پیدا کرده است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که راهیان نور معدن عظیم طلا دفاع مقدس است، عنوان کرد: راهیان نور فناوری قدرت نرم است و بهترین زمینه آشنایی با زندگی علمی و عملی شهداء است و کشور با آن در مقابل تهاجم فرهنگی پیروز می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از بسترهای در ترویج زندگی رزمندگی برای جوانانی که دفاع مقدس را ندیده اند، راهیان نور است، اظهار کرد: راهیان نور سنت الهی و کار عاقلانه ای است که ملت ایران انجام می دهند و این امر موجب انتشار فرهنگ جهاد، مقاومت و نترسیدن از  دشمن در جامعه می شود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما نیازمند هنر است و ویژگی های سرباز ولایت حاج قاسم انسان را تکان می دهد، گفت: چهل و یک سال  دشمنان انقلاب و اسلام توطئه، حیله و مکر خود را در عرصه های مختلف انجام داده اند و آنان به دنبال خاموش کردن اندیشه های امام راحل و حاج قاسم های جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه تا زمانی که نام و یاد شهیدان و مشی آنان بروز و طهور دارد دشمن هر چه تلاش کند موفق نخواهد بود، اظهار کرد: امروزه سبک زندگی مشی و راه شهداء نفوذ ناپذیر است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه نگاه حاج قاسم نگاهی والا بود و همه پسند بود و بسترهایی که می توانند این ویژگی ها را حفظ کنند؛ هنر مستند و مستدل این وقابع است، ابراز کرد: ابزارهای هنری رساترین، بلیه ترین و کاری ترین ابزار پیام است و هر انقلابی، تمدنی و فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس گسترش ندارد.

این مقام مسئول عنوان کرد:جشنواره ره آورد سرزمین نور، انتشار هنرمندانه مفاهیم، فرهنگ و ارزش های راهیان نور است و به این جشنواره در استان کرمان 4 هزار اثر ارسال شده استو

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با تأکید بر اینکه هنر امروز ایران هنر مقاومت است نه هنر تسلیم و سازش تصریح کرد:هنری که به نام هنر اسلامی ارائه شود، آبرو جمهوری و انقلاب اسلامی است که باید به آن عنایت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را باید با نگاه فناورانه به تصویر بکشیم و با اشاره به اقدام چند روز اخیر برخی از سلبریتی ها اذعان کرد: این سلبریتی ها در اوج عزتی که جمهوری اسلامی به آنها داده است در اوج ذلالت خارج می شوند؛ چرا که درک نکرده اند.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه تا یاد و خاطره شهداء گفتمان می شود؛ هیچ موشکی نفوذ پذیر نیست چرا که انگیزه و اعتقاد پشت آن وجود دارد، خاطر نشان کرد: امروز اگر همه حاج قاسم را می‌ستایند به خاطر روح، اخلاص و عمل مخلصانه اوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه