اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

اظهارات روحانی در جامعه دو قطبی ایجاد می‌کند/ شورای نگهبان هیچگاه دین فروشی نمی‌کند

اظهارات روحانی در جامعه دو قطبی ایجاد می‌کند/ شورای نگهبان هیچگاه دین فروشی نمی‌کند
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فقهای شورای نگهبان انسان های متدین و با خدایی هستند که هیچگاه دین شان را با دنیای دیگری معامله نمی کنند و این صحبت های آقای روحانی توهین به علما و حقوقدانان این نهاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در خصوص عملکرد شورای نگهبان در زمینه رد صلاحیت ها اظهار کرد: جایگاه شورای شورای نگهبان جایگاه مهمی است که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به آن تکیه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: فقهای شورای نگهبان انسان های متدین و با خدایی هستند که هیچگاه دین شان را با دنیای دیگری معامله نمی کنند و این صحبت های آقای روحانی توهین به علما و حقوقدانان این نهاد است.

,

حجت الاسلام سالک کاشانی بیان کرد: اعضای شورای نگهبان شخصیت هایی هستند که حاضر نیستند دین فروشی کنند و به طور دقیق روی پرونده ها کار می کنند لذا اینکه می گویند شورای نگهبان یک جناحی را تایید و یک جناحی را رد صلاحیت می کنند منطق قوی ندارد و یک فرار رو به جلو محسوب می شود.

,

وی خاطر نشان کرد:  آقای روحانی در حالی شورای نگهبان را به قانون گریزی و رفتار خلاف ضوابط قانونی متهم می کند که دولت طبق گزارش دیوان محاسبات تا کنون بیشترین قانون گریزی را انجام داده است.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای نگهبان را یک نهاد فراجناحی خواند و تاکید کرد: آقای روحانی که چنین ادعایی را مطرح می کند باید آن را اثبات کند چرا که ما شاهد هستیم که در مجلس از اصولگرا و اصلاح طلب کسانی که مشکل داشتند همه رد صلاحیت شدند و فرقی بین هیچ حزب و جناحی در شورای نگهبان وجود ندارد.

,

سالک کاشانی اذعان کرد: این صحبت ها در جامعه یک دوقطبی ایجاد می کند و در شرایط فعلی به هیچ عنوان این مسئله مطلوب نیست و ما باید وحدتی که بعد از شهادت سردار بزرگوار اسلام، حاج قاسم سلیمانی به وجود آمده است را حفظ کنیم.

,

وی در پایان مطرح کرد: در واقع صحبت های آقای روحانی دفاع از یک جناح است، دفاع از جامعه کلان نیست و این صحیح نیست و این مسئله نشان می دهد حرف آن ها با عمل شان نقض دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه