اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

30 درصد از فضای آموزشی کشور مناسب نیست/۹۰ درصد از بودجه ۹۸ را خرج کرده‌ایم

30 درصد از فضای آموزشی کشور مناسب نیست/۹۰ درصد از بودجه ۹۸ را خرج کرده‌ایم
وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه حدود ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی ما ایمن و مطلوب برای آموزش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر‌ آموزش و پرورش صبح امروز در جلسه شورای اداری نیشابور در محل سالن شهید عابد ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان و جان‌باختگان حوادث اخیر گفت: نیشابور نامی بزرگ در تاریخ این سرزمین است و دانشمندان و فرهیختگان فراوانی دارد. هیچ تحولِ پایداری در جامعه اتفاق نخواهد افتاد مگر نقطه‌ی آغازش آموزش و پرورش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وزیر‌ آموزش و پرورش گفت: متاسفانه حدود ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی ما ایمن و مطلوب برای آموزش نیستند، اما باید تلاش کنیم تا روز به روز این درصد کاهش یابد.
وی درباره‌ وضعیت بودجه‌ آموزش و پرورش گفت: بیش از ۹۰ درصد بودجه سال ۹۸ را خرج کرده‌ایم ولی دو ماه دیگر از سال مانده است؛ ضمن اینکه عیدی و مطالبات فرهنگیان را هم باید بپردازیم.
عضو هیئت دولت گفت: بودجه‌ سال ۹۹ با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، بودجه‌ای خاص است؛ باید هزینه‌ها را کاهش دهیم.

,
,
,

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش افزود: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که با کمک خیّرین به توسعه فضاهای آموزشی بپردازیم.
وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: به مردم و مسئولان نیشابور قول خواهم داد مدرسه وکیلی ۸ و بنت‌الهدی صدر را به سرعت حل کنیم.
حمید گرمابی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در این جلسه گفت: متاسفانه هیچ تناسبی بین تعداد دانش‌آموزان و فضاهای آموزشی شهرستان نیشابور وجود ندارد؛ ۱۰هزار نفر از دانش‌آموزان نیشابوری فضای آموزشی مناسب ندارند.
گرمابی تاکید کرد: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان خوش‌بختانه شروع شده امّا به آهستگی پیش می‌رود؛ امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد و حق چندین ساله‌ معلّمان داده شود.
وی یادآور شد: امیدوارم با حضور وزیر محترم مشکلات مدارس وکیلی ۸ و بنت‌الهدی صدر که انرژی مسئولان نیشابور را گرفته است و دغدغه‌ای مهم در حوزه‌ی آموزش و پرورش است رفع شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه