اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

برگزاری همایش "مرحومه دباغ" در همدان

برگزاری همایش "مرحومه دباغ" در همدان
ظفری٬مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ۲۰ بهمن ماه همایش «مرحومه دباغ» برای آشنایی و شناخت بیشتر بانوی مبارز همدانی برگزار می شود، گفت: این همایش مقدمه ای بر برگزاری کنگره این بانوی مبارز در سال ۹۹ خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه چهره های مقاومت باید در سطح ملی شناخته شوند گفت: مرحومه دباغ برای نسل جوان ناشناخته مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تأکید بر اینکه این چهره کشوری باید جهانی شود، گفت: جامعه دینی استان همدان انتظار دارند این بانوی مبارز در زادگاه خود گمنام نباشد و به اندیشه های این بانوی مبارز همدانی پرداخته شود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: بزرگداشت مرحومه دباغ ۲۰ بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود و این همایش مقدمه برگزاری کنگره بزرگداشت مرحومه دباغ در سال ۹۹ خواهد بود.

,

وی در پایان یادآور شد: وقتی در پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب به رهبر کمونیست جهان، یک زن را انتخاب می کنند، حتما قابلیتی در این زن دیده و به نوعی گفتمان دینی در آن رشد یافته است که برای این کار انتخاب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه