اخبار داغ

یادداشت محمد عبدالهی؛

پیشنهاد یک توییت به تاج زاده

پیشنهاد یک توییت به تاج زاده
به جناب تاج زاده پیشنهاد می شود قبل از توییت در مورد شورای نگهبان، دفاعیه خود را از تخلفات آشکار و تضییع حقوق مردم توییت بفرمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عبدالهی نوشت: "مصطفی تاج زاده " در اقدامی تکراری به شورای نگهبان در رد صلاحیت ها حمله کرده و توییت کرده است: "ردصلاحیت گسترده نامزدهای منتقد نشان می‌دهد که مجلس یازدهم قرار است به هر قیمت در کنترل "جوانان مومن و انقلابی" موردنظر رهبر درآید تا کشور در ۴۰ سال آینده از اهداف "گام دوم انقلاب" منحرف نشود. تکلیف امثال من که در انتخابات رای می‌دهیم و نه در انتصابات، نیز روشن شد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هر چند شبهات تکراری و حملات مستمر تاج زاده به ارکان قانونی نظام مسبوق به سابقه و به شدت تکراری است؛ اما ذکر یک نکته قابل توجه است . تاج زاده هنوز تکلیف پرونده تخلفاتش را در انتخابات مجلس ششم روشن نکرده است. به نظرم مناسب تر است قبل از توسل به تکنیک فرافکنی اول به پرونده تخلف و محکومیتش در ماجرای تخلف مجلس ششم پرداخته و دهه هشتادی هایی که کمتر تاریخ خوانده اند را نسبت به سوابق درخشان خود آگاه سازد تا ببینیم اساسا دارای صلاحیت اظهار نظر در چنین موضوعاتی هست یا خیر ؟!
قاضی پرونده تاج زاده در14اسفند 79 به رغم شانتاژها و جنجال آفرینیهای مطبوعاتی با متانت و حوصله طی 8 جلسه دادگاه با حضور آقای تاج زاده و وکیلش و حضور خبرنگاران، حکم محکومیت وی و همکارانش از جمله فرماندار تهران را صادر کرد.
 
در بخش مربوط به حکم تاج زاده آمده است: "آقای تاج زاده متهم است به:
 1. مداخله ی غیر قانونی در انتخابات حوزه ی انتخابیه ی تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر.  
2. ممانعت از اقدامهای سازمان بازرسی کل کشور در رسیدگی و شناسایی عاملین جرم در صندوقهای باطل شده و
 3. سو استفاده از موقعیت شغلی و ممانعت از اجرای قانون انتخابات و معاونت در مخدوش شدن آرای صندوقهای دارای ایراد ماهوی.  
بنابراین در مورد اتهام اول به یک سال حبس و 6 ماه انفصال از عضویت در هیأتهای اجرایی، نظارت و شعب اخذ رأی و در خصوص اتهام دوم به 9 ماه انفصال از خدمات دولتی و در مورد اتهام سوم به 30 ماه انفصال از خدمات دولتی محکوم میکنم".
راستی میدانید چرا امثال تاجزاده از ردصلاحیت ها می نالند؟!
به این خاطر که یک سوم نمایندگان مجلس که اخیرا ردصلاحیت شدند، عموما به دلیل بند تخلفات مالی و دزدی و اختلاس بوده است. این ها از اینکه دزدها نتوانسته اند دوباره بر ملت حاکم شوند، ناراحت اند.
 
 
جناب تاج زاده پیشنهاد می کنم قبل از توییت در مورد شورای نگهبان، دفاعیه خود را از تخلفات آشکار و تضییع حقوق مردم توییت بفرمایید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه