اخبار داغ

در تماس تلفنی با وزیر دفاع ترکیه؛

امیر حاتمی: آماده پاسخ مقتدرانه به هر ماجرا جویی هستیم

امیر حاتمی: آماده پاسخ مقتدرانه به هر ماجرا جویی هستیم
وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخگویی مقتدرانه به هر ماجرایی هستند و ما در دفاع از خود با استفاده از توان موشکی بومی پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تماس تلفنی وزیر دفاع ترکیه، اقدام آمریکا در ترور شبانه و بزدلانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی را مصداق واقعی تروریسم دولتی دانست و گفت: آمریکایی‌ها بار دیگر چهره جنایتکار خود را به جهانیان نشان دادند و ماهیت تروریستی خود را به همگان اثبات کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اشتباه محاسباتی و راهبردی ترامپ در پی این اقدام وحشیانه، تاکید کرد: قطعاً شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش نقطه پایان مقاومت نخواهد بود و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت خواهد شد.
,
 
,
وزیر دفاع افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی مقتدرانه به هر ماجرایی هستند و ما در دفاع از خود در اقدامی محدود و با استفاده از توان موشکی بومی پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادیم.
,
 
,
امیر حاتمی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از این اقدام فهمیدند که اگر مجدداً حماقت کنند با پاسخ شدیدتری روبرو خواهند شد.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، وی تصریح کرد: از تمام کشورهای مستقل دنیا و از جمله کشورهای دولت در منطقه انتظار داریم این اقدام تروریستی آمریکایی‌ها را به شدت محکوم کنند.
,
 
,
ژنرال «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه نیز در تماس تلفنی با وزیر دفاع ایران با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت و دولت ایران گفت: ایجاد تنش و بی ثباتی در منطقه به نفع هیچ‌یک از کشورهای منطقه نیست و ما همواره خواهان استقرار امنیت پایدار در منطقه هستیم.
,
 
,
وزیر دفاع ترکیه گفت: همواره خواستار تداوم و استمرار تعاملات دو کشور ایران و ترکیه در خصوص موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه