اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

بیشترین بخاری نفتی در مدارس لرستان است/۲۰۸۱ کلاس درس با بخاری غیراستاندارد گرم می‌شود

بیشترین بخاری نفتی در مدارس لرستان است/۲۰۸۱ کلاس درس با بخاری غیراستاندارد گرم می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بابیان اینکه بیشترین بخاری نفتی غیراستاندارد در مدارس لرستان است گفت: 2 هزار و 81 کلاس درس با بخاری غیراستاندارد گرم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی به مدارس سیل‌زده لرستان تخصیص‌یافته که از محل این اعتبارات ۲۷ مدرسه در سطح استان احداث می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی بابیان اینکه در صورت تحویل زمین به نوسازی مدارس عملیات اجرایی آغاز می‌شود افزود: به هر دلیلی این اعتبارات توسط استان جذب نشود برگشت می‌خورد که لازم است مدیران آموزش‌وپرورش مناطق استان نسبت به مرتفع کردن این مشکل اقدام کنند.

,

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: از مجموع سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به آموزش‌وپرورش، دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان برای مدارس سیل‌زده لرستان اختصاص یافت که برای تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی مدارس سیل‌زده هزینه خواهد شد.

,

وی با اشاره به خریداری تجهیزات برای مدارس سیل‌زده بااعتبار ۱۳ میلیارد تومان بیان کرد: سیل فروردین‌ماه ۱۱۳ مدرسه لرستان را تخریب کرد، ‌۳۱۰ مدرسه خسارت دید و تجهیزات ۱۷۹ مدرسه را از بین برد؛ ۱۶۰ کانکس پیش‌ساخته در استان جانمایی شده و با اقدامات صورت گرفته میانگین اعتبارات نوسازی مدارس لرستان از ۲٫۶۸ درصد در سال ۹۷، امسال به ۱۰٫۳۰ درصد افزایش‌یافته است.

,

حیدری تصریح کرد: بیشترین آمار کلاس با بخاری غیراستاندارد به تعداد دو هزار و ۸۱ باب مربوط به لرستان است که خیران در مواردی که علمک گاز تا درب مدرسه نصب‌شده اعلام آمادگی کرده‌اند و نیازمند همکاری دستگاه‌هایی همچون شرکت گاز و توزیع نیروی برق هستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: تجهیز سیستم گرمایشی هزار و ۲۷۲ فضای آموزشی استان که علمک گاز ندارند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این امر مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است.

,

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: به ۲۷ فضای آموزشی برای سایت‌های مسکن مهر لرستان نیاز است که از این تعداد ۹ مورد مربوط به مقطع ابتدایی بوده و کمبود ۶۹ کلاس وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه