اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین راهی اصلاح شود

وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین راهی اصلاح شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: برای ورود گردشگران به استان در نوروز سال آینده، وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین راهی اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نظارت بر سرویس های بهداشتی بین راهی بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: ضروری است نظارت های لازم در این زمینه انجام شود.

,

این مسئول ادامه داد: برای نگهداری سرویس های بهداشتی در داخل شهر، شهرداری وظیفه دارد و نظارت های لازم نیز از سوی این نهاد انجام می شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان وضعیت سرویس های بهداشتی داخل و بین راهی قابل بررسی بوده و  سازمان های متولی می توانند وضعیت حاضر را بهبود بخشند.

,

صائینی با اشاره به بررسی های انجام شده و نبود وضعیت مطلوب در این زمینه، گفت: پیش از ایام نوروز باید وضعیت موجود اصلاح شود.

,

وی از تشدید نظارت های بهداشتی در آستانه نوروز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبرداد و گفت: تمام اماکن و مراکز از نظر بهداشتی بررسی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه