اخبار داغ

در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندورود مطرح شد؛

خیرین مدرسه‌ساز؛ ظرفیت معنوی آموزش و پرورش/ لزوم همکاری با خیران مدرسه‌ساز

خیرین مدرسه‌ساز؛ ظرفیت معنوی آموزش و پرورش/ لزوم همکاری با خیران مدرسه‌ساز
در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندورود بر لزوم همکاری با خیرین مدرسه‌ساز تاکید شد چرا که خیرین و انجمن اولیا، پشتوانه بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود جمعه شب در نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز ومدرسه یار ضمن تقدیر از همراهی و همدلی خیرین، گفت: باید از ظرفیت معنوی خیرین، برای ترویج فرهنگ بخشش و نیکوکاری در مدارس استفاده کرد و آن را به‌عنوان الگو به دانش آموزان شناساند.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید آموزش و پرورش می‌تواند آینده جامعه ما را ترسیم کند که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی مناسب به این دستگاه کمک کنیم.

*توسعه پایدار را در مدارس بجوییم
در ادامه حسین‌علی علیجانی مدیر آموزش و پرورش میاندورود نیز گفت: توسعه پایدار را در مدارس بجوییم، اگر در پی تربیت شهروند خوب و رسیدن به حیات طیبه‌ایم باید نگاهمان به سمت مدرسه و معلم باشد.

علیجانی افزود: آموزش و پرورش بدون مشارکت جامعه نمی‌تواند به تمامی اهداف خود برسد، خیرین و انجمن اولیا، پشتوانه بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت هستند که ما باید این فرصت رو مغتنم بدانیم و با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مضاعف زمینه مشارکت و حضور این یاریگران نیک‌اندیش را در مدارس فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه هزینه کردن در مدارس و برای تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری بزرگ و پر منفعتی است، تصریح کرد: چرا که کودکان امروز، طبیبان آینده دردهای جامعه ما هستند، بی شک کودکان امروز قدردان زحمات همه خیرین خواهند بود و در آینده با عملکرد خود، پاسخ این همه مهربانی را خواهند داد.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار، تفکر ناب نوع‌دوستی و فرهنگ نیکوکاری را در کودکان ما ترویج می‌دهند و مسیر رسیدن به انسانیت را هموار می‌کنند.

*رشد فوق‌العاده مشارکت خیران مدرسه‌ساز
سید حسین هاشمی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار استان مازندران، تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر، خیران، مشارکت زیادی داشتند و نسبت به چند سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشتند که این یک موهبت الهی است که نصیب فرزندان این مرز و بوم شده است.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: مسؤولان باید خاستگاه اصلی جامعه را در مدارس آموزش دهند و خواستار توجه ویژه استاندار و فرمانداران و سایر دستگاه‌ها به آموزش و پرورش شوند.

*لزوم توجه به کودکان و صرف هزینه در این بخش
در ادامه این نشست منصور چوپانی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار میاندورود اظهار کرد: باید ظرفیت‌های موجود در شهرستان را شناسایی کنیم و با تبیین و تدوین برنامه مناسب، نسبت به استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها اقدام نماییم.

چوپانی در پایان بیان کرد: هر یک از ما یک مسؤولیت اجتماعی در قبال جامعه خود داریم، به خصوص برای این کودکان باید توان بیشتر بگذاریم تا جامعه‌ای عاری از بزه و عالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, *توسعه پایدار را در مدارس بجوییم,
,
,
,
,
,
,
,
,
, *رشد فوق‌العاده مشارکت خیران مدرسه‌ساز,
,
,
,
,
, *لزوم توجه به کودکان و صرف هزینه در این بخش,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه