اخبار داغ

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی عنوان کرد؛

بودجه سال آینده شهرداری‌ها به روش عملیاتی تهیه می‌شود

بودجه سال آینده شهرداری‌ها به روش عملیاتی تهیه می‌شود
رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بودجه سال آینده شهرداری ها، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود و این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز به نقل از زرین خبر، رضا رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: در کارگاه آموزشی آشنایی شهرداران جنوب آذربایجان‌غربی با تعرفه و بخشنامه بودجه تغییرات و بخشنامه‌هایی که در طول سال در تعرفه عوارض محلی و بودجه اعمال شده، آموزش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, زرین خبر,

وی، افزود: دوره آموزشی تعرفه عوارض محلی و بودجه هرسال در ماه‌های دی و بهمن به علت تدوین تعرفه عوارض محلی و بودجه شهرداری‌ها در چهار شهر استان شامل دو شهر در جنوب و دو شهر در شمال استان برگزار می‌شود.

,

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه سال آینده بودجه، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود، گفت: در این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.

,

وی، تصریح کرد: در تدوین بودجه و تعرفه عوارض محلی ضمن در نظر گرفتن توان مالی مردم و اقتصاد شهری، عوارضی که وضع می‌شود باید قابل دریافت و وصول باشد.

,

رضایی، با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید درآمد پایدار برای خود تعریف کنند، اظهار کرد: فعالیت کارخانه آسفالت و یا شن و ماسه می‌تواند درآمد برای شهرداری داشته باشد ولی کارخانه آسفالت هیچ وقت درآمد پایداری محسوب نمی‌شود.

,

همچنین ملکی شهردار میاندوآب نیز در این زمینه گفت: در این دوره شهرداران، مسوولان و کارشناسان مالی و درآمد و اعضای شورای شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، بوکان، شاهین‌دژ و تکاب و شهرهای تابعه این شهرستان‌ها حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه