اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه:

مهمترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی ماهیت دینی آن است

مهمترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی ماهیت دینی آن است
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه ماهیت دینی انقلاب مهمترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن گاهی با اسلامِ بدلی به دنبال نابودی اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج و شورای عالی صالحین در مشهد اظهار کرد: تکلیف شناسی مقدم بر تکلیف گرایی است و واقعیت شناسی بر تکلیف شناسی مقدم است و امروز این موضوع بسیار دارای اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت من کار ندارم که دیگران وظیفه خودشان را انجام می‌دهند یا نه، من تکلیفم را انجام می دهم؛ جبهه ای عظیم، نامتناجس و دارای قدرت رسانه ای بالا توسط دشمن تشکیل شده تا موتور انقلاب را خاموش کند و دشمنان اعتراف کردند که دین موتور محرکه انقلاب است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ماهیت دینی انقلاب مهمترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی است و سوخت‌رسان آن مردم هستند گفت: دشمن گاهی با اسلام بدلی به دنبال نابودی اسلام است.

,

وی افزود: دشمن قصد دارد انقلاب را به دست انقلابی ها نابود کند لذا به دنبال پیشبرد خود در این راستا است و همچنین دشمن با تغییر خواسته های مردم و تمایل دادن آن ها به سمت مسائل دنیوی در پی اهداف خود است.

,

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن تغییر خواسته های سیاسی مسئولان را دنبال می‌کند تصریح کرد: این انقلاب ۴۰ سالگی خود را گذراند و باید سنگر نشینی را ادامه دهیم و با شجره طیبه صالحین سنگرنشینان را در مسائل دین نفوذ ناپذیر کنیم و بصیرت دینی ایجاد ایجاد کنیم.

,

وی ضمن تأکید بر این مطلب که بایستی همت داشته باشیم تا انقلاب را ماندگار کنیم افزود: ماندگاری انقلاب این است که اجازه ندهیم دشمن دل جوانان ما را فتح کند و خط مقدم این اقدام بسیج است لذا اراده جدی در سپاه و بسیح این است که طرح صالحین ادامه داشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ناتوانی دشمن در رسیدن به اهداف خود خاطرنشان کرد: دشمن شهادت قاسم سلیمانی را شروع عملیات های خود اعلام کرده بود اما وقتی این حضور مردم و اصابت موشک به پایگاه نظامی عین الاسد را دید، عقب نشینی کرد.

,

وی افزود: بایستی اقدامات خود را در مسائل اعتقادی و حلقه صالحین باور کنیم که این اقدامات مثمر ثمر در جهت حفاظت از انقلاب است.

,

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ضمن تأکید بر داشتن انسجام کافی در برابر دشمن گفت: بایستی ذهن ها را از معارف و دل ها را از دین پر کنیم تا دشمن نتواند در مغز و دل جوانان نفوذ کند.

,

وی افزود: باید طبق برنامه عمل کنیم و لذا می‌خواهیم سال ۹۹ منسجم با هم عمل کنیم و ضروری است مباحث دینی بسیجیان را آن‌قدر قوی کنیم که در مقابل جنگ نرم دشمن لغزش نداشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به هیچ عنوان دنبال آمارسازی نیستیم و باید کار کیفی را در اولویت قرار دهیم اظهار کرد: تعالیم سرگروه‌های صالحین، به عنوان کادر سازی برای انقلاب است لذا بازخوردگیری و نظارت نیز بسیار اهمیت دارد.

,

وی بسیج را تضمین کننده بقای انقلاب دانست و افزود: بسیج به هیچ وجه به مسائل مصداقی انتخابات ورود پیدا نمی‌کند و اجازه نخواهد داد که چهره سپاه در این راستا مخدوش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه