اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

پرداخت بسته معیشتی بر اساس اطلاعات ناقص؛ ظلم به مردم است

پرداخت بسته معیشتی بر اساس اطلاعات ناقص؛ ظلم به مردم است
سید ناصر موسوی لارگانی نحوه پرداخت فعلی بسته معیشتی را ظلم و اجحاف در حق برخی از مردم دانست و افزود :معیارهای دولت در پرداخت بسته معیشتی نادرست و ناقص است و لازم است این روند اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با انتقاد از عملکرد دولت در پرداخت بسته معیشتی گفت: عده‌ بسیار زیادی از مردم در شهرهای مختلف از دریافت کمک معیشتی جا مانده‌اند و هیچ مبلغی دریافت نکرده اند درحالی که بسیاری از آن ها جزء اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که این سوال مطرح است که این 60 میلیون نفری که دولت مدعی است به آن ها بسته معیشتی پرداخت می شود چه کسانی هستند افزود:اکثر نمایندگان مجلس در خصوص بسته معیشتی سوالاتی دارند و و نسبت به عملکرد دولت در این خصوص شدیداً اعتراض دارند و حتی سوال از وزیر در این خصوص مطرح شده و مجلس پیگیر این موضوع است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: دولتمردان عنوان می کنند که بر اساس بانک اطلاعاتی خود که شامل تراکنش های بانکی و اسناد ملک و خودرو خانواده ها است اقدام به پرداخت بسته معیشتی کرده است.

,

موسوی‌لارگانی معیارهای دولت در پرداخت بسته معیشتی را نادرست و ناقص دانست و بر اصلاح اساسی و جدی روند پرداخت بسته معیشتی تاکید کرد و افزود: به طور مثال یک فروشنده وقتی کالایی را می فروشد همه پول آن کالا سود و درآمد او نیست اما در تراکنش های مالی فرد تمام قیمت کالا ثبت می شود و این مشکل بسیاری از مردم است که بالا بودن گردش مالی آن ها باعث شده از دریافت بسته معیشتی باز بمانند.

,

وی نحوه پرداخت فعلی بسته معیشتی را ظلم و اجحاف در حق برخی از مردم دانست و عنوان کرد: همانگونه که دولت مجاز نبود بنزین را گران کند اکنون نیز مجاز نیست که بر اساس بانک اطلاعاتی ناقصی که دارد بسته معیشتی پرداخت کند اما متاسفانه دولت توجهی به این موارد ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه