اخبار داغ

با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی؛

طرح «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در میاندوآب برگزار می‌شود

طرح «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در میاندوآب برگزار می‌شود
مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب از اجرای طرح ملی مادر ایرانی، مربی قرآنی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به آغاز اجرای این طرح، گفت: این طرح با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و با رویکرد مفاهیم قرانی و تربیت دینی اجتماعی در شهرستان میاندوآب با حضور مربیان و اساتید کشوری در میاندوآب اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر،,

وی، افزود: این دوره آموزشی از امروز با موضوعات ” شهر نماز ، حفظ قرآن با بازی و تربیت بدون تنبیه به مدت دو روز و  با همکاری ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود.

,

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب، گفت: در نخستین دوره این طرح ۱۵۰ نفر از مادران میاندوآبی با حضور در مهدقرآن کریم شهرستان به فراگیری این دوره می پردازند.

,

وی، تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان و رویکرد هر چه بیشتر آموزش خانواده ها به شیوه اجرا آموزه های دینی و اخلاق اسلامی از مهمترین اهداف برنامه ها و سیاست های اجرایی کانون های مساجد در حوزه فرهنگ عمومی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه