اخبار داغ

عضو مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی:

«من بلد نیستم»؛ شانه خالی کردن روحانی از بار مسئولیت کشور است/ روحانی باید خسارتی را که با حرفهایش به مردم زد جبران کند

«من بلد نیستم»؛ شانه خالی کردن روحانی از بار مسئولیت کشور است/ روحانی باید خسارتی را که با حرفهایش به مردم زد جبران کند
سید امیر سیاح گفت: دولت باید هر دو سیاست را توامان با هم انجام بدهد یعنی در حالی که روابط خود را با کشورهای دیگر برقرار می کند با استفاده از توانمندی های داخلی چرخ اقتصاد را نیز بچرخاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیر سیاح در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در و اکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص اینکه بلد نیستم با نگاه به درون، کشور را مدیریت کنم، گفت: آقای روحانی در صحبت های اخیرش می خواست به تعارض بین روابط خارجی و نگاه به درون اشاره کند و این در حالی است که واقعیت این چنین نیست و دولت باید هر دو سیاست را توامان با هم انجام بدهد یعنی در حالی که روابط خود را با کشورهای دیگر برقرار می کند با استفاده از توانمندی های داخلی چرخ اقتصاد را نیز بچرخاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
عضو مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد رئیس جمهور با چنین صحبت هایی می خواهد از زیر بار مسئولیت اداره کشور شانه خالی کند و حرفی هایی که می زد 100 درصد حرف اشتباهی است و امیدواریم ایشان به زودی به اشتباهات خود اعتراف کرده و خسارت هایی را که با اقدامات و حرف هایش به مردم و جیب آنان وارد کرده جبران کند.
,
 
,
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تمرکز دولت بر ایجاد رابطه با آمریکا و غرب اظهار داشت: دولت شرقی ها را از خود راند و تمام تمرکز خود را برای ایجاد رابطه با غرب گذاشت که در نهایت آنان نیز دولت را تحویل نگرفتند و تنها خسارت را عاید کشور کرد.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که متاسفانه دولت به شدت علاقه مند ایجاد رابطه با آمریکاست اظهار داشت: ای کاش این رابطه از موضع قدرت بود نه اینکه از موضع ضعف می خواهد با آنان ارتباط داشته باشد.
,
 
,
سیاح در پایان با اشاره به ظرفیت بازارهای کشورهای همسایه گفت: ظرفیت بازار 15 کشور همسایه ما 10 برابر بازارهای غربی است اما متاسفانه آقای روحانی بر ایجاد رابطه بر غربی های اصرار دارد که دلیل آن برای کارشناسان اقتصادی مشخص نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه