اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه برای تبیین و انعکاس موفقیت های بزرگ به دست آمده بود

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه برای تبیین و انعکاس موفقیت های بزرگ به دست آمده بود
جعفر قنادباشی با بیان اینکه به شهادت رسیدن سردار سلیمانی درد بزرگی برای مردم بود اما با این اتفاق مردم مجددا با خط امام و انقلاب تجدید پیمان کردند، به دلایل حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته اشاره کرد و گفت:حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه برای تبیین و انعکاس موفقیت های بزرگ به دست آمده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه حضور رهبری در نماز جمعه تهران بعداز هشت سال سه علت مهم دارد، گفت: یکی از این دلایل استفاده رهبر معظم انقلاب از  ظرفیت نماز جمعه برای تبیین و انعکاس موفقیت های بزرگ به دست آمده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قنادباشی با اشاره به اینکه موفقیت های بزرگ با کمک های خداوند و امداد الهی برای انقلاب و نظام اسلامی اتفاق افتاده است، افزود: در شرایطی که دشمن در تلاش است این موفقیت ها را ناچیز نشان دهد رهبر انقلاب اقدام به تبیین اتفاقات کردند.

,

مردم  با راهپیمایی خود بیعت مجددشان با مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند

, مردم  با راهپیمایی خود بیعت مجددشان با مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند, مردم  با راهپیمایی خود بیعت مجددشان با مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند,

وی با تاکید بر اینکه یکی از موفقیت های به دست آمده که سبب بیعت مجدد مردم با امام و رهبری شده است تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی در کشور بود، تصریح کرد: مردم در سراسر کشور با راهپیمایی خود علیه اقدام تروریستی آمریکا و ترامپ، بیعت بستن مجددشان با مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: به شهادت رسیدن سردار سلیمانی درد بزرگی برای مردم بود اما با این اتفاق مردم مجددا با خط امام و انقلاب تجدید پیمان کرده و گویی همه پرسی بزرگی در سراسر  کشور مبنی بر اینکه  مردم راه مقاومت را قبول دارند صورت گرفت.

,

قنادباشی با اشاره به اینکه دلیل دیگر حضور رهبری بزرگداشت و یادآوری روزی بود که حضرت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب را به امامت جمعه تهران منصوب کردند، گفت: رهبر انقلاب چهل سال پیش در ۲۴ دی سال ۵۸ به امامت جمعه تهران منصوب و اولین نماز را چهار روز بعد از انتصاب خود در تاریخ ۲۸ دی ماه ۵۸ خواندند و درواقع این نماز یک تجدید خاطره و یادآوری بود که نماز جمعه مراسمی سیاسی و  مهم بوده و محلی برای به یاد آوردن ایام الله است.

,

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه به دو ایام الله اشاره کردند، افزود: این ایام الله عبارتند از روزی که مردم با خط امام تجدید پیمان مجدد کردند و روزی که ضربه ای محکم به دشمن زدیم و از شرایط قبل خارج و عملا ثابت کردیم که دوران بزن و در رو تمام شده است و جایگاه قدرت نظامی خود را در معرض نمایش گذاشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه