اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی کمک‌ها به مراکز نیکوکاری در اصفهان

افزایش ۲۰۰ درصدی کمک‌ها به مراکز نیکوکاری در اصفهان
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تعداد مراکز نیکوکاری و همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به‌مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمدرضا متین‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به گسترش مراکز نیکوکاری از برنامه های کمیته امداد است، اظهار کرد: حوزه احسان به گستردگی عواطف انسانی، معارف و اخلاق اسلامی است و ایجاد ساز و کارهای مردم نهاد بر جمع های کوچک و محلی، دقیق ترین راهبردی است که با توجه به این گستردگی می توان برای پیشبرد آن در نظر گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مراکز نیکوکاری با همکاری، نظارت و پشتیبانی کمیته امداد در سراسر استان فعال شده و مشغول خدمت به نیازمندان هستند و حوزه های علمیه نقش برجسته ای در امور عام المنفعه و خیر دارند و تا کنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان راه اندازی شده است.

,

وی افزود: ۱۳ مرکز در حوزه های علمیه ویژه خواهران و یک مرکز نیز در حوزه های علمیه ویژه برادران راه اندازی شده است.

,

متین پور بیان کرد: مراکز نیکوکاری فعال در حوزه های علمیه نیز در ۹ ماهه سال ۹۸ بیش از ۵۸ میلیون تومان کمک جمع آوری و به نیازمندان اهدا کردند.

,

وی تصریح کرد: تعداد مراکز نیکوکاری و همچنین میزان کمک های جمع آوری شده در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه