اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

تولیدکنندگان رسانه‌ای به کارشکنی‌های عناصر داخلی وخارجی توجه کنند

تولیدکنندگان رسانه‌ای به کارشکنی‌های عناصر داخلی وخارجی توجه کنند
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: کارشکنی‌های عناصر داخلی و خارجی در راه پیشرفت انقلاب باید مورد توجه تولیدکنندگان رسانه‌ای جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصرپور در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تالار شهر مشهد، اظهار کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی و حیات شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب، شاهد تثبیت نظام اررزشی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه هستیم که موفقیت‌هایی را در عرصه‌های داخلی و خارجی دارا می‌باشد که خود دشمنی مستکبران را موجب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: در این میان رسانه‌های ارزشی در جهت تقابل با این دشمنی‌ها به ویژه در گام دوم انقلاب و حرکت به سمت تحقق و برپایی نظام نوین اسلامی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
,
 
,
نصرپور تصریح کرد: به جهت لزوم تعامل این رسانه‌های ارزشی با رویکرد رشد رسانه و فرهنگ و هنر خراسان رضوی، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان رویدادی جهت معرفی آثار فاخر رسانه‌ای برگزار می‌گردد.
,
 
,
وی ضمن اشاره به اهمیت رسانه‌ها ادامه داد: رسانه‌ها سهم قابل توجهی در ایجاد تغییرات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خراسان رضوی دارند. بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، یکی دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی، رشد اخلاق‌های معاشرتی است و معاشرت مردم، ایثار و کمک باید در آینده بیشتر مورد نظر تولیدکنندگان محتوا در جشنواره ابوذر باشد.
,
 
,
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خطاب به اهالی رسانه گفت: کارشکنی‌های عناصر داخلی و خارجی در راه پیشرفت انقلاب باید مورد توجه تولیدکنندگان رسانه‌ای این جشنواره باشد. چنین جشنواره‌ای، بستری است برای شناسایی افراد نخبه که عموماً در بازه سنی جوانان هستند و خروجی جشنواره باید منجر به تولید اخلاق در جشنواره شود.
,
 
,
نصرپور در انتها تاکید کرد: نباید بعد از جشنواره، هنرمندان شناسایی شده به حال خود رها شوند. پشتیبانی مادی و معنوی از هنرمندان این جشنواره، باعث تولید آثار فاخر و ارزشمند در خدمت جریان انقلابی خواهد شد؛ پس نقش اصلی جشنواره، باید بعد از جشنواره ظهور و بروز یابد.
,
 
,
منبع:خبرنگار
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه