اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید مازندران اعلام کرد؛

برگزاری جشن تولد این بار برای شهدا در مازندران

برگزاری جشن تولد این بار برای شهدا در مازندران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جشن تولد شهدا در ایام دهه فجر با حضور والدین گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی در جلسه کمیته ایثارگران، با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه و بیمه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان با اشاره به تجدید میثاق با شهیدان بیان کرد: آئین مهمانی لاله‌ها(عطر افشانی، غبارروبی و گلباران) مزار شهدا بطور همزمان در 22 شهرستان مازندران و بخش‌های مختلف این استان عصر پنج‌شنبه 17 بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: جشن تولد شهدا با حضور والدین گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

مظلومی با بیان اینکه از خانواده‌های بزرگوار شهدای دوران انقلاب تکریم و سپاسگزاری می‌شود افزود: در دهه مبارک فجر امسال از جانبازان و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب تجلیل می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا مسابقات ورزشی، جشن تکلیف فرزندان کارکنان، گفتمان‌شناسی با موضوع نماز، نشست طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر بنیاد، دیدار از نخبگان و بازگشایی چند گلزار شهدا در استان را از برنامه‌های محوری و شاخص بنیاد در در این ایام عنوان کرد و گفت: زنگ انقلاب با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی بطور همزمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدارس شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی خانواده، تقدیر و تجلیل از ایثارگران دوران انقلاب، دیدار با مادران آسمانی، بازدید مدارس از پارک موزه دفاع مقدس، اجرای طرح لاله‌های روشن (برگزاری 2 هزار یادواره در دو هزار مدرسه)، نشست بصیرتی، نشست شاعران شاهد، آذین بندی، همایش منطقه‌ای فاتحان فاو، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات، از سوی دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران به اجرا در خواهد آمد.

نصرالله نصرالهی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این جلسه گفت: استان مازندران 80 شهید دوران انقلاب و 24 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه