اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

واریز سهمیه فوق‌العاده نفت سفید به حساب سرپرستان خانوار در آذربایجان‌غربی

واریز سهمیه فوق‌العاده نفت سفید به حساب سرپرستان خانوار در آذربایجان‌غربی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از واریز سهمیه نفت سفید فوق العاده به حساب سرپرستان خانوار منطقه ارومیه واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، احمد مجرد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی تداوم برف و یخبندان سهمیه فوق العاده زمستانی نفت سفید در منطقه ارومیه به کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سهمیه فوق العاده زمستانی برای خانوارهای ۱ و ۲ نفره ۲۰۰ لیتر و برای خانوارهای بیش از ۳ نفر ۴۰۰ لیتر به کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، ابراز کرد: اعتبار این سهمیه نفت سفید تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری است، همچنین سهمیه سوخت فصل پاییز و زمستان برای مشترکینی که تاکنون سهمیه نفت سفید خود را دریافت نکرده اند تا ۲۵ اسفند ۹۸ محفوظ است.

,

وی، با بیان اینکه در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی تاکنون ۱۷۰ میلیون لیتر سوخت توزیع شده است گفت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان وبه لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی آذربایجان غربی، همه سهمیه نفت سفید این دسته از خانوارها ارسال شده است.

,

مجرد، تاکید کرد: کل سهمیه نفت سفید خانوارها در طول سال جاری برای خانوارهای ۱ و ۲ نفره، ۱۶۰۰ لیتر سوخت، برای خانوارهای ۳ و ۴ نفره، دو هزار و ۱۰۰ لیتر، برای خانوارهای ۵ و ۶ نفره، دو هزار و ۶۰۰ لیتر، و برای خانوارهای ۷ نفر به بالا دو هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت توزیع می‌شود که سهمیه فوق العاده مازاد بر سهمیه اعلام شده است.

,

وی، گفت: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، تصریح کرد: قیمت هر لیتر نفت سفید در مقابل درب فروشندگی ۱۵۰۰ ریال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه