اخبار داغ

آیت‌الله سعیدی:

برخی مسئولان در اقتصاد مقاومتی همکاری نمی‌کنند/ تضعیف نظام اسلامی از منکرات واقعی است

برخی مسئولان در اقتصاد مقاومتی همکاری نمی‌کنند/ تضعیف نظام اسلامی از منکرات واقعی است
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: 10 سال است که موضوعات اقتصادی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است ولی متأسفانه برخی مسئولان پیرامون اقتصاد مقاومتی همکاری نمی‌کنند لذا همت بسیجیان در این عرصه نیز ضرورت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: بسیجیان کشور در مهندسی جامعه اسلامی جایگاه نخبگانی دارند که این جایگاه نخبگانی هم افتخار است و هم مسئولیت‌آور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اگر چند میلیون از این نوع جوانان دارای روحیه و رفتار انقلابی پای کار باشند، می‌توان اهداف عالی انقلاب که توسط امامین انقلاب اسلامی ترسیم شده، پیاده‌سازی شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دل بسته همین جوانان مؤمن و انقلابی هستند تا این افراد بتوانند برای کشور قدمی بردارند، گفت: البته این فضای نخبگانی هشداری نیز برای بسیجیان محسوب می‌شود که در جایگاهی قدم نهاده‌اند که چنین انتظارات و توقعاتی وجود دارد.

,

وی در عین افتخارآمیز بودن، مسئولیت بسیجیان را سنگین دانست و افزود: امید داریم که جامعه ایرانی اسلامی به برکت وجود بسیجیان اهداف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی شود و موانع پیشرفت این جامعه را برطرف کنند لذا دشمن به‌شدت با آن مجموعه مخالفت دارد.

,

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: در جامعه اسلامی تشکیلات بر اساس مؤمنان، جوان پرشور انقلابی و پای کار مقاوم ایجاد شده است و باید در جایگاه همان چیزی که در قرآن کریم به عنوان حزب خدا نامیده شده است در جامعه اقداماتی صورت گیرد که اهداف الهی قرآن و عترت محقق شود.

,

وی افزود: ضرباتی که دشمنان از ابتدای انقلاب تا امروز دریافت کرده‌اند از بسیجیان است و آنچه که جامعه در ابعاد مختلف پیشرفت داشته‌ایم از همین روحیه انقلابی است.

,

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت اقتصادی در آینده کشور خاطرنشان کرد: ده سال موضوعات اقتصادی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است ولی متأسفانه برخی مسئولان پیرامون اقتصاد مقاومتی همکاری نمی‌کنند لذا همت بسیجیان در این عرصه نیز ضرورت دارد.

,

وی با تأکید بر این مطلب که برنامه‌هایی که انجام می‌شود باید ترویج، تشویق و تبلیغ شود افزود: صالحین، مجموعه‌ای برخاسته از درون همین بسیجیان است و این افراد مجموعه برگزیدگان بسیج هستند که می‌توانند کارهای فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را بر اساس دین، مکتب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیش ببرند.

,

نماینده ولی فقیه در استان قم ضمن اشاره به اینکه باید تقویت‌کننده نظام اسلامی باشیم گفت: یکی از کارهایی که صالحین می‌توانند انجام دهند در بخش امر به معروف است که معروف محدود به امری خاص منحصر نیست و لذا تضعیف نظام اسلامی از منکرات واقعی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه