اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان خبر داد؛

حضور تیم‌های تخصصی شهرداری در مناطق سیل‌زده بلوچستان

حضور تیم‌های تخصصی شهرداری در مناطق سیل‌زده بلوچستان
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از حضور 13 نیروی امدادی و تیم‌های تخصصی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان حجتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صاحب نیوز در خصوص کمک شهرداری اصفهان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هفته گذشته با شروع سیل در این استان شهردار اصفهان با شهردار مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان تماس گرفتند و نیاز این شهرها را جویا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: عمده نیاز اعلامی و خواست کمک داشتند، تیم های خدمات شهری بود که برای رفع آب گرفتی منازل سیل زدگان کمک کند.

,

وی افزود: این بحث را ما در ایام عید نوروز هم داشتیم و تیم هایی از شهرداری اصفهان به استان خوزستان و لرستان اعزام شدند.

,

حجتی با بیان اینکه در مرحله اول تیم های رفع آب گرفتگی ستاد سیل شهر اصفهان و تیم های تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام کردیم، تصریح کرد: در مرحله اول، تیم های کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل ۱۳ نیروی امدادی، تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی، ۳ خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب کش و دو پمپ لجن کش، یک دستگاه جرثقیل، بود، به این مناطق اعزام شدند.

,

وی با توضیح اینکه تیم ها از صبح پنجشنبه فعالیت های خود را آغاز کردند، خاطر نشان کرد: روز پنجشنبه هم 5 دستگاه تانکر آب و یک دستگاه کامیون کمپرسی در مرحله دوم به مناطق سیل زده این استان اعزام شدند و همچنین آقای نوروزی در این مناطق حضور پیدا کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه