اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

مداخلات سیستم قضایی در راستای کمک به مراجع مختلف انجام می‌شود

مداخلات سیستم قضایی در راستای کمک به مراجع مختلف انجام می‌شود
یدالله موحد گفت: مداخلات سیستم قضایی در راستای کمک به مراجع مختلف انجام می شود و در چارچوب قوانین آماده هر نوع همکاری با دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز یدالله موحد در نشست تعاملی با فرماندهان نیروی انتظامی کرمان گفت: قوه قضائیه در سه ماه پایانی سال جاری در نظر دارد تمامی پرونده های معوقه از ابتدای مهرماه و قبل از آن را تعیین تکلیف کرده و در صورت نیاز، رای لازم در این زمینه را صادر و یا تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: بخشی از اقداماتی که در حوزه قضایی باید با سرعت انجام شود، مربوط به ضابطان قضایی از جمله نیروی انتظامی است، در این راستا رسیدگی به بخشی از طرح تعیین تکلیف پرونده های معوقه، نیاز به همت، تلاش و پیگیری فرماندهان انتظامی دارد.

,

وی مطرح کرد: لازم است نیروی انتظامی همکاری جدی برای اجرای این برنامه داشته باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن، دستورات قضات را اجرایی کرده و نتیجه را در اسرع وقت ارائه کنند تا در نهایت تعیین تکلیف پرونده ها با سرعت بیشتری انجام شود.

,

موحد عنوان کرد: از مجموعه انتظامی استان کرمان انتظار می رود که براساس یک برنامه مشخص دو یا سه ماهه، کار تعیین تکلیف پرونده های معوقه را به صورت حوزه به حوزه پیگیری کنند از این رو مسئولیت این کار را بر عهده فرماندهی انتظامی استان است.

,

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: برای تعیین تکلیف پرونده های معوقه در دستگاه قضایی باید حرکت لازم در بدنه انتظامی استان ایجاد و کار فوق العاده ای در این زمینه انجام شود تا پس از تعیین تکلیف این پرونده ها با همکاری مجموعه های انتظامی و قضایی، نتیجه آن منجر به رضایتمندی هر چه بیشتر مردم شود.

,

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: تعیین تکلیف پرونده های معوقه کاری است که به تاخیر افتاده و باید در اجرای آن با سرعت و با برنامه اقدام کرد و نباید به آن به عنوان یک کار جدید نگاه کرد.

,

وی یادآور شد: در اجرای نشست های تخصصی به دنبال راهکارهایی هستیم تا هر مرجع و دستگاهی با اجرای درست وظایف خود و بر اساس اراده و همت جمعی، زمینه لازم برای اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده های معوقه را فراهم کند.

,

موحد در پایان تاکید کرد: مداخلات سیستم قضایی در راستای کمک به مراجع مختلف انجام می شود و در چارچوب قوانین آماده هر نوع همکاری با دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه