اخبار داغ

با پیگیری کمیسیون فرهنگی مجلس؛

شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و غیرت ملی در نظام آموزشی کشور نهادینه می‌شود

شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و غیرت ملی در نظام آموزشی کشور نهادینه می‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی در نظر دارد سیاستی را اتخاذ کند تا سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و غیرت ملی و غیرت مسلمانان جهان هم در نظام آموزشی و هم در مجامع عمومی از جمله مراکز فرهنگی و... نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" در خصوص اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس در اشاعه راه و مسیر شهید سلیمانی، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی در نظر دارد سیاستی را اتخاذ کند تا سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و غیرت ملی و غیرت مسلمانان جهان هم در نظام آموزشی و هم در مجامع عمومی از جمله مراکز فرهنگی و اسامی خیابان ها و ... از ایشان یاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: شهید سلیمانی هم چنین باید در قالب فیلم و تئاتر و هر اثر هنری ماندگار به عنوان یک الگوی موفق و یک مدیر جهادی به مردم معرفی شوند که مقدمات این مسئله فراهم شده است.

,

سعیدی بیان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال این هستیم تا اقدامی در خور شأن و مجاهدت‌های سردار سلیمانی انجام شود تا قدمی کوچک در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان برداشته باشیم.

,

وی در پایان مطرح کرد: این مسئله ضروری است تا شجاعت، غیرت، ایثار و از خودگذشتگی حاج قاسم و مجاهدت هایی که انجام داده و تاثیری که بر ملت ها و مقامات کشورهای منطقه و جهان داشته است در جامعه نشر و رواج پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه