اخبار داغ

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در یزد برگزار می‌شود

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در یزد برگزار می‌شود
دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال یزد گفت: در آستانه دهه مبارکه فجر همزمان با سراسر کشور رویداد تولید محتوای دیجیتال برای اولین‌بار در استان یزد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در یزد بیان داشت: بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور صد‌ها گروه از تولید کنندگان محتوای دیجیتال همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی افزود: در استان یزد نیز این رویداد تولید محتوای دیجیتال در بخش‌های پویانمایی، انیمیشن و اپلیکیشن از ۲ الی ۴ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی حضرت آیت الله خامنه ای یزد و با حضور 10 تیم تخصصی در زمینه های ذکر شده برگزار می شود. 

,

حسینی تصریح داشت: در مدت ۴۸ ساعت این تیم‌ها در محل برگزاری این رویداد حضور خواهند داشت که کلیه موارد مورد نیاز اعم از اینترنت، محل اسکان و فعالیت گروه‌ها پیش‌بینی و محیا شده است.

,

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال یزد در ادامه اظهار داشت: تیم‌هایی که در حوزه تولید محتوای دیجیتال، انیمیشن، پویانمایی و اپلیکیشن فعالیت دارند می‌توانند در اسرع وقت از طریق سایت sangareman.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

, sangareman.ir ,

وی تاکید داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد باید تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه «به عنوان مودم»، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مدادهای طراحی، تخته‌شاسی و غیره را با خود به همراه داشته باشند و دبیرخانه هیچ مسئولیتی در قبال ارائه تجهیزات به تیم‌ها را ندارد.

,

حسینی در خصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اولیه از برگزاری این رویداد، شناسایی ایده‌ها و تیم‌های قوی در حوزه تولید محتوا در سطح استان یزد است و تصمیم بر این است که هیچ ایده‌ای از گروه‌های انقلابی باقی نمانده باشد؛ مگر اینکه در این رویداد حضور یابد.

,

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال یزد در پایان اظهار داشت: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  با حضور مسئولان استانی از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه